1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Diego Alves IF.. 82

Denk dat sirigu beter is

// Lekker ajax 1-0

2. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oke bedankt. Kan ik hem mooi in mijn tweede team zetten. Nog eventueel tips. (marcelo heb ik al in mijn eerste team)

--------Sirigu
    Maicon-t. silva-dante-luis
    ----gustavo--sandro
    Lucas------------osvaldo
    ------lima----pato

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is ook de reden dat ik gekapt ben. Het zit erin. Hoop dat het er met next gen uit is.

4. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel herkenbaar, echt elk woord. :)

5. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet het maar, kost EA teveel geld.

6. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0

This poll has the objective of measuring the opinions of our community on this sensitive subject.

EA has deny it, but some people truly believe it does exist. What do you think?

Please vote, you don't need to post or explain your opinion if you don't want.

MOD EDIT: Poll removed, this isn't a popularity contest.

USER EDIT: Dear reader, this used to be a poll about scripting, until the moderation decided to censor it, and remove it without warning or publishing the results. It was running for two months, created with previous consent, had more than 100 public votes (you could check who voted in what, so no-cheat garanteed), until moderators decided to remove it, to hide the results. Yes, EA censorship reaches this forum too (you know you will be automatically banned from EA's official forums if you talk about scripting there, right?).
    Too bad for them, Google has a cache from most of webpages, so I could recover the results, as they were at March 22 2013:
    Screenshot

Only 16% of the users believe that scripting does not exists at all. Yet, here and in another forums like this, you will always find aggressive and fiercely defenders of the position that scripting is an user's invention to hide their own failures as gamers. They will fight whatever you say about scripting in the game, they will say that whatever proof you show, proves nothing about the scripting existence, and you probably will think that maybe they are right, maybe you are inventing it. And maybe they are right. It's your imagination. Yours, and 81,13% of this forum's users. Which is something they are fighting hard to not let people realize.

Take your own conclusions about it.

And I'll probably get banned because of this. Cya!

Bron: http://www.fifahub.com/index.php?/topic/5892-the-scriptinghandicapmomentum-topic/

Niema94, is dit wel herkenbaar voor je? ;)

Verder is fifa helemaaaaaal niet scripted hoor :emo:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sinds wanneer is de mening van de meerderheid de waarheid? Waarom bestaat scripting omdat het grootste deel van de gamers denkt dat het bestaat? Drie kwart van de gamers zijn gefrustreerde 15-jarige Engelse jongetjes die potjes verliezen omdat ze er weinig van kunnen en dan de schuld geven aan scripting/handicap/momentum.

Ik zeg het weer: ik ga niet in discussie met jongetjes die zo'n argumentatie gebruiken. Kom maar met een normale onderbouwing en dan is het misschien de moeite waard. Discussiëren en beargumenteren leer je al op de middelbare school, dus laat eens zien dat je het kan.

8. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Hier ben ik het mee eens! Scripting haha.. Soms verlies je gewoon met pech! :b:

Denk dat deze discussie ook beter door kan gaan in de FIFA14 draad.. Dan kunnen we hier verder over UT

Dus...

Volgens mij ligt echt de hele transfer market op zijn gat.. Ik verkoop echt geen spelers meer.. Alleen heel bekende spelers hebben nog enige waarde over waarmee je wat kan handelen maar omdat dit er zo weinig zijn is de marge echt minimaal

Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En als je vaak verliest ligt dat aan je eigen speelstijl, formatie, team, onkunde of ongeluk.

10. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je het ook verdedigen inderdaad :emo:.
    Het feit dat de discussie er is zegt al genoeg.

Het feit dat EA specifiek onderstaande vermeld zegt ook genoeg.

Discussion of Handicap/Momentum/Scripting is banned. Official stance is they don't exist. Believe what you wish, but elsewhere or in private.

Als het niet scripted was, waarom zou je dit dan verbieden en dit specifiek benoemen. Laat mensen lekker hierover discussiëren als je niets te verbergen hebt.

Maar goed, een kleine minderheid denkt dat het tussen de oren zit. Dan zal dat wel de waarheid zijn.

Het belangrijkste is uiteindelijk dat we plezier aan het spelletje hebben dus laten we praten over het positieve van het spel en de wel/niet scripted gebeuren achterwege laten :thumbs:

11. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal het zijn. Elke wedstrijd speel je ook in een hele andere formatie natuurlijk. Of de volgende wedstrijd speel je opeens heel dom/anders etc :emo: Dat de bal de ene wedstrijd wegschiet van de voeten en de andere niet is ook eigen kwaliteit. Dat de ene wedstrijd 3 van de 5 schoten erin gegaan en de andere wedstrijd 0 van de 20 schoten erin gaan is ook eigen kwaliteit.

Wat nielzqqq eerder aangaf, die voorbeelden komen ook geheel door eigen manier van spelen.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zegt dat dan?

En wat zegt dit? Beargumenteert dit dat scripting bestaat? Nee, dit zegt alleen dat het verboden is om erover te praten. Betekent dat direct en significant dat het bestaat?

En waarom ze dit verbieden als het niet bestaat? Ik denk, wellicht en mogelijkerwijs, omdat dit afbraak doet aan het spel. Discussies hierover gaan over een 'slecht onderdeel' van FIFA en kritiek op EA, wat ze niet kunnen gebruiken. Pure Noord-Koreaanse censurering inderdaad. Maar dat hoeft niet direct iets te betekenen, of wel?

Nu probeer je het om te draaien op een nogal simpele manier. Natuurlijk is dit ook niet het geval, maar dat zegt ook niemand. Maar iets is pas waar of de waarheid wanneer het bewezen is met significante en kloppende bewijzen. Niet 'omdat de meerderheid het vindt'. Dat is nonsens.

Discussiëren over negatieve kanten hoort ook in dit topic, maar doe dat dan wel met argumenten en door zulke zaadslappe meningen als de waarheid te bestempelen.

Zoals je ziet staat in mijn post ook het woordje 'ongeluk', wat door toeval wordt beslist. Niet alles draait om kwaliteit. Net zoals in het echte leven.

13. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het er gewoon op houden dat het niet scripted is, deal?

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fifa NIET scripted? Laat me niet lachen

15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Als er nou duidelijke argumenten zijn waarom het er wel in zit oké. Maar een argument als het overgrote deel vindt dat fifa scripted is dus dan is het zo slaat natuurlijk nergens op.

Het overgrote deel van de fifa spelers bakt er namelijk niks van en wilt het liefst hun fouten op EA verhalen natuurlijk. Als ze verliezen ligt het overal aan behalve hun zelf|:-

Ik moet eerlijk toegeven ik dacht ook dat het er in het begin van fifa 14 dat het erin zat. Echter naarmate je beter bent geworden heb ik er geen last meer van en krijg ik wel nog domme goals tegen. Door mijn eigen fouten. Nonchalant uitverdedigen, onmogelijke pasjes toch geven waar uiteindelijk een tegen counter uit komt.

Tot nu toe geen enkel argument gezien waaruit ik ook maar zou gaan twijfelen dat het erin zit. Ik begrijp EA heel goed dat ze niet willen dat er op hun forums over gepraat wordt.

Stel jij hebt een eigen bedrijf en er wordt continu over hetzelfde gediscussieerd in een negatieve manier. Jij (de kenner) hebt al meerdere malen aangegeven dat het er NIET inzit en toch blijven ze erover doorpraten. Ik zou daar ook genoeg van krijgen namelijk.

Fifa is nooit goed en doet altijd alles fout.. Kijk eens naar jezelf en je eigen spel

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik krijg niet vaak goals tegen, maar als ik ze tegen krijg zijn het meestal goals uit nonchalant uitverdedigen of corners. Als ik niet echt oplet ook soms hoge steekpassjes. Zijn gewoon of domme dingen van mezelf of slecht uitgewerkte dingen van EA (corners al sinds FIFA12).

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Deal!

Hehe zijn we hier ook vanaf..

@Siemen

Je haalt mij uit deze kansloze discussie en dan spring je erzelf in, niet doen man je verspilt je tijd;)

18. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak dat sommige mensen maar is wijs.

19. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je reactie.. :emo:

Stel jij hebt een bedrijf en er wordt continu over hetzelfde gediscussieerd in een negatieve manier. Jij (de kenner) hebt al meerdere malen aangegeven dat jouw gras groen is en toch blijven ze erover praten dat het lichtblauw is. Dan laat je ze toch lekker in hun waan als jij wel beter weet en laat je toch niet je duurbetaalde medewerkers het internet afstruinen op dit soort topics/berichten. Dat ze het op hun eigen forum doen ala... maar ze verbieden ook op andere forums dit soort berichten.

Het moet niet gekker worden.

Ik ben het wel met je eens dat sommige mensen gewoon bar slecht zijn en vaak hun eigen onkunde is. Maar als normaal aangespeelde ballen de ene wedstrijd van je voeten springen en de andere niet, dat kan je niet verklaren door 'eigen kunde.'

Evenals de magneetbal in het eerder gepostte filmpje en alle andere voorbeelden die ze naar voren halen. Dit heeft gewoon werkelijk niets te maken met hoe je speelt.

En nogmaals een ex EA medewerker heeft het bevestigd en heeft een deel van het script op internet gezet. Nu gaan jullie zeker zeggen dat het fake is en dat het een jaloerse medewerker is van Konami? :emo:

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Echt een prachtige vergelijking gefeliciteerd! Als jij niet kan begrijpen dat wanneer klanten zich continu negatief uitlaten over je product en omdat die klanten zo eigenwijs zijn en alles toch beter weten dan de maker van het spel. Dan is dat nogal slechte promotie voor het spel. Nieuwe klanten die een kijkje nemen op het forum zien enkel die topics. Die gaan dat spel dus nooit en te nimmer kopen dan.

Scripted geloof ik niet in, veel fouten in de game wel. Waardoor een bal tegen de paal gaat via de rug van de keeper in de goal. Zal in het echt niet of nooit gebeuren. Dit is een game dat kan je er bijna niet uithalen. Doordat je zoveel vrijheid hebt in het spel zelf is het bijna onmogelijk om een perfecte footie te maken. Ik vindt dat EA met fifa 14 wederom een goed spel heeft neergezet.

Ja soms verlies je een potje door de schuld van fouten die in de game zitten. Maar soms win je daardoor ook onverdiend een potje.

Maar goed deze discussie duurt maar voort. Laten we er mee ophouden. Dit topic heet niet bestaat scripted wel of niet in fifa 14.

Deel Deze Pagina