De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. KidInk

KidInk Guest

Goede beloning voor zijn foutloze wedstrijd.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Gaal 8).

Op basis van z'n laatste wedstrijd verdient natuurlijk, maar waar gaat het over als we spelers al op één wedstrijd gaan selecteren. 8)

EDIT: Narsingh ook geselecteerd ja? Is pas net fit en is na 70 minuten al kapot. Dat Louis hem mag is bekend, maar dit gaat ook zo snel weer.. had liever gezien dat hij even rustig aan deed.. =( Is overigens wel meteen weer ongelofelijk belangrijk bij PSV. Gisteren twee assists en daarvoor al iets van 3 goals en 3 assists bij Jong PSV in 3 potjes.

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :F:

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, prachtig. Een enkele goede wedstrijd, is dat dan genoeg voor een uitverkiezing? We zijn ook gewoon net Malta of Luxemburg.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Veltman is al een aantal wedstrijden goed bezig, maar van Gaal is nu bezig met het proberen van centrum verdedigers.
    Andere kandidaten op die plek doen het ook niet allemaal geweldig (of zelfs slecht)

6. KidInk

KidInk Guest

+1

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij heeft echt een prima pot gespeeld hoor, tegen Celtic. Verder vond ik het in de overige wedstrijden ook prima gaan. Maar als een jeugdspeler na een paar leuke potten al goed genoeg zou kunnen zijn voor het grote Oranje, dan is er toch wel degelijk wat mis met ons voetbal. En dat is wat ik zeg, ik zeg niet dat Veltman de potentie niet heeft, ik zeg dat het triest gesteld is met het niveau van Nederland als zo'n jonge jongen nu al een kans krijgt in het nationale team. En dan bedoel ik na een paar potten leuk voetbal. Niet een heel seizoen of desnoods een half seizoen, neen, na 4 wedstrijden. Dat kan ik dus niet echt serieus nemen.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Volgens van Gaal is hij geselecteerd om zijn visie te leren kennen. :+
    En weer geen Van Dijk. Die moet toch ook de visie leren kennen?

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Als die een transfer naar een Nederlandse club had gedaan had ie nu zeker in de selectie gezeten :mad:.
    Ben blij als Van Gaal straks weg is.

10. KidInk

KidInk Guest

Ik denk dat van Gaal heb gewoon wil laten ruiken aan het grote Oranje om hem meer te stimuleren. We zijn toch al geplaatst.

11. Seh

Seh Guest

Wat een onzin. 8)
    Volgens mij zijn Bruma, Vlaar, Indi en De Vrij de mensen die mee gaan naar het WK normaal gesproken. Laat die lekker spelen ipv weer een nieuwe er bij halen.

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    3 hele wedstrijden, 3 !!!!!! :lol:

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Laat dan Van Dijk ook eens meespelen. Die speelt ook al tijden lekker.

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    De centrale verdediging is de laatste drie toernooien niet al te best geweest. Nu stikt het ineens van de grote talenten op CV dus wil van Gaal ze allemaal bekijken, zo gek lijkt me dat niet.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wel zo vlak voor een WK, dan kun je maar beter even je eigen spelers laten spelen ipv weer iemand erbij roepen om "even" te kijken. Vastigheid, dat is wat nodig is. Nogmaals, dit is geen clubvoetbal en van Gaal snapt het verschil nog steeds niet. Bij een club kan je een jonge speler inpassen en een paar wedstrijden kijken, bij een nationaal elftal vlak voor een WK is dat een no go wat mij betreft. Die jongen heeft -nogmaals- echt maar een paar wedstrijdjes gespeeld. Hij is verre van een basiskracht bij een Eredivisie club, hoezo moet hij dan vlak voor een WK opgetrommeld worden?

Het is allemaal gebasseerd op een enkele wedstrijd, die van afgelopen woensdag. En dat slaat nergens op vind ik persoonlijk. Van Dijk presteert al veel langer heel goed, daarbij hebben we ook een Vlaar, Rekik en een Bruma. Die spelen ook nog niet zo lang, maar toch al wel een tijdje langer dan Veltman.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Zo lang Bruma het maar bij verdedigen houdt en voor de rest alle ballen afgeeft mag hij inderdaad wel mee. :+

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Rekik en Bruma krijgen rust, dat snap ik op zich wel.

Maar roep dan idd een Van Dijk op ofzo, die heeft tenminste al een aantal seizoenen Eredivisievoetbal in de benen.

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Te Vrede niet opgeroepen?

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Nee, we zitten niet te wachten op nog meer matige Feyenoorders. :+

I kid, I kid..

20. Seh

Seh Guest

Wel bizar, Bruma, Vlaar, Indi en De Vrij zijn allemaal te linken met Feyenoord. :lol:

Deel Deze Pagina