Zo ook ff mijn verhaal,
De kwalificatie ging errug lekker, had van tevoren niet verwacht dat ik met mijn tijd in de shootout terecht zou komen. Bij de start van de inlap voor de vliegende ronde merkte ik dat mijn koppelingspedaal zich “vreemd” gedroeg en had veel moeite met wegrijden…., dat was toen nog geen probleem. In de vliegende ronde maakte ik een fout bij de exit van bocht 16 (Le Mans, de bocht voor het lange rechte stuk), te vroeg op het gas en daardoor tractie verlies, het resulteerde in een 5e tijd.
1e Heat, de staande start kompleet “verkloot” omdat mijn Holden niet weg wilde rijden, hortend en stotend verloor ik meteen 3 plaatsen en het had niet veel gescheeld of ook Divimus was me nog voorbij gekomen. Falvour ging iets te wijd en kwam in contact met Loyall en ik zag dat ik veel geluk had dat Flavour mij niet aantikte. Verder mijn positie weten te houden, ik dacht 7e.
START HEAT 2 VOOR SUNSET BEND
IEDEREEN OP HET GAS...FLAVOUR EN WITTEVEEN AL IN GEVECHT
2eHeat Vertrekken van plek 8, daar gebeurde heel veel. Ik had veel last van lag, met name bij Menno, Loyall en Nova, In ronde 6 was ik Nova voorbij die wel goed verdedigde. Vervolgens proberen aan te sluiten bij Loyall
en op jacht naar Rinck.
Die haalde ik de ronde (7) voordat ik ging pitten in. Achter Loyall de pit in, met Rinck op 100 mtr erachter. Ook mijn pitcrew was een beetje aan het slapen, want Rinck zat bij het uitkomen van de pit 100 mtr voor me ??. Daar nog over nadenkend vergeten dat ik koude bandjes had waardoor ik in bocht 1 wijd ging. Vervolgens kwamen Flavour en Coldzero tussen mij en Rinck uit…..shit, weer 3 plekken terug. Maar even afstand genomen om te kijken hoe het gevecht tussen Cold en Flavour zou uitpakken. Vervolgens een lagstoot van Cold/Rinck/Flavour waabij Flavour het slachtoffer was. Ik kon er nog net omheen. Daarna opnieuw op jacht naar Rinck en in ronde 10 (?) er voorbij.
1e X RINCK VOORBIJ
Coldzero liep verder bij mij uit en geen druk meer vanuit het “achterveld”. Uiteindelijk leuke races gehad. Respect voor iedereen voor met name de eerste rondes in bocht 7 en 10! Leuk met een erg volle LOBBY!!!!! Jammer alleen van de hoeveelheid lag. Hopelijk een eenmalig incident.
Oh..ja de Mini's met de nieuwe TOP Tune vliegen nog steeds op Maple Valley!!....\o/
Laatst bewerkt: 12 nov 2013