Nice man. Eindelijk wat nieuws nu.
Het kan je genre/game niet zijn, maar om het nou een waardeloos spel te noemen. Dat gaat een beetje te ver
Ik heb zelf een beetje een vage relatie met Skyrim. Aan de ene kant heeft die echt zijn momenten en heb ik me er prima mee vermaakt, maar aan de andere kant heb ik totaal niks met fantasy. Eigenlijk ben ik ook toen door de hype deze game gaan spelen en heb het 1x uitgespeeld, maar het heeft me niet meer lang kunnen vasthouden. Heb hem ook op de pc, maar eigenlijk mod ik alleen maar en speel ik hem bijna nooit. Fallout 3 daarentegen zeker weten wel.
Fallout 3 blijft gewoon geweldig idd. Ik speel hem nog bijna elke dag hoor
Komt ook wel merendeels door de vette mods op de pc, maar ik vind de game zelf gewoon super fantastisch. New Vegas vond ik ook wel leuk (naja meer de dlc's), maar die komt echt bij lange na niet in de buurt van Fallout 3.
Skyrim werd tijdens de VGA 2010 aangekondigd en precies 1 jaar later lag die in de winkel. Het kan snel gaan hoor met Fallout 4, als ze bijna hetzelfde willen gaan doen. Ik hoop het echt man. Dan wordt 2014 voor mij weer een topjaar qua games.
Heb je alleen het begin maar meegemaakt? Jammer dat je hem dan niet later nog een kans heb gegevens. Ik speel op de pc en ik heb echt geen last meer van bugs hoor. Echt heel soms een crash, maar dat is ook het enige.
Klik om te vergroten...