1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik eigenlijk ook niet hoor (meer open wereld games), maar Fallout 3 houd me gewoon vast op de een of andere manier. Vind die game echt briljant. Daarom kan ik echt niet wachten op Fallout 4.

    Oblivion had ik ooit een heel klein stukje gespeeld op de pc. Ik zat toen in een kerker en moest een gast volgen. Vond het helemaal niets met die zwaarden en magie :+ :'-( Met Skyrim ben ik echt met die hype meegegaan en vond het in het begin nog wel tof, maar al gauw werd dat al minder.

    New Vegas was 1x leuk om uit te spelen en de dlc is super, maar ik vond het best wel saai. Fallout 3 heeft echt hele vette plekken en die sfeer is gewoon super in die verrotte wereld. Daarbij liep New Vegas bij mij ook niet super. Vaak crashes en freezes en daardoor had ik het na een tijd wel gehad met die game.

    Nee laat Fallout 4 maar snel komen!

    Ik vergeet trouwens nooit dat moment als je voor het eerst uit de vault kom. Dat blijft echt super man_O__O__O_
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een jaar later? Zo dan...dat wist ik niet eens joh. Voor mijn gevoel was het veel langer. Het moet nu gewoon echt raak zijn, zelfs al heeft NeoGAF straks wel gelijk over dat die Survivor site fake is (betwijfel ik heel erg met die countdown en dat geluid erbij nu) Bethesda heeft het trademark aangemaakt. So it's coming. :D

    Maar idd...stel hij komt November 2014.....dan betekent dat dus The Witcher 3, Dragon Age Inquisition en Fallout 4. Pure insanity....meh...voor mijn part stellen ze die twee maar even uit, zolang F4 maar komt. Haha. Ik vind die hele apocalyptische setting sowieso al zo vet en in F3 was dat echt fantastisch gedaan. Die sidequests ook man!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Division ook nog.
    Al is dat niet een echte RPG.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ja echt hoor:)

    Skyrim was first announced at the Los Angeles Convention Center in Los Angeles, California, on December 11, 2010. The center was the host of Spike's annual Video Game Awards; Howard appeared on stage during the awards and presented its announcement trailer, which introduced the game's story and revealed its "11–11–11" release date.

    Ja die quests en side quests waren echt leuk om te doen. Veel leuker dan de quests uit New Vegas.

    Ohja die wie wil ik ook spelen. Zag er echt tof uit met die post apocalyptische setting.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou laat de officiele aankondiging maar komen, dan kunnen we echt gek worden. Dan kunnen we gaan uitkijken naar updates van de game met de eerste screenshots (scans hoogstwaarschijnlijk eerst) video's en ga zo maar door. Hell yeah!

    [yt]ocYTRGR2PiU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  7. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    mogguh, LoL :D


    [​IMG]

    With the Xbox One launch a week away, many have been asking when our Xbox One reviews will be posting.
    Here are your answers.


    Monday, November 18 at 6am PT/9am ET

    Dead Rising 3
    Killer Instinct
    LocoCycle
    Crimson Dragon
    Powerstar Golf
    Zoo Tycoon (pre-review impressions)
    Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET

    Xbox One hardware/platform (review in progress; full review will be available after the full console launch on November 22)
    Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET

    Forza Motorsport 5
    Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET

    Ryse: Son of Rome
    Friday, November 22

    Zoo Tycoon (delayed due to multiplayer being unavailable before launch)
    Also, be sure to tune in for our Xbox One Pre-Launch Party all-day livestream on Wednesday, November 20 from 10am PT-4pm PT (that's 1pm-7pm Eastern time), where we'll be playing through the Xbox One launch lineup and showing off the Dashboard and interface.

    bron: http://www.ign.com/articles/2013/11/15/where-are-igns-xbox-one-reviews?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de fuck bemoeit die WiiU zich mee :+
     
  9. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komt inderdaad heel Sneaky uit de Corner :)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.689
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Heb bij de nieuwste Need for Speed echt het idee dat ik naar Most Wanted loop te kijken.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar dan met meer particles idd

    ondanks dat ziet het er wel uit als een leuke arcade racer

    maar niet bijzonder
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Dat zijn de laatste 10 NFS toch niet meer? :+
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toch zijn er zat gamers en journalisten die dit het tofste next gen spel tot nu toe vinden. Ik vind het feit dat je de sp nu speelt met online spelers en cops en racers door elkaar iig echt te gek klinken.

    Beide zaken zorgen er voor dat ie hier wel in huis komt.

    Zijn de embargo's van de multiplats er vanaf vandaag ook af? Ik wil vergelijkingen en resolution-wars! :cool:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Always online? No buy. :+

    Die reviews waren vorige week al btw :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zit er geen offline SP in? Ik suck in racers dus always online is dan niet handig idd, dan kom ik race 1 niet door :+
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeker wel. Alleen hij staat default op online. Dit kan je gewoon wijzigen.

    edit: hoeveel stroom verbruikt de X1 eigenlijk? De ps4 verbruikt in standby nog 10W, dat vind ik echt veel te veel. Tijdens downloaden 70W, UI: 80W, Netflix 90W en gamen is 130-150W.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2013
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar low power state is er toch nog helemaal niet bij launch?

    is dat dan waarom hij nog 10W gebruikt of is die 10W wat hij moet gaan gebruiken als die low power state uitgerold word?
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De low power state, standby modus is er wel bij launch. Waarbij alle downloads/patches en dingen gedaan worden.


    De game-suspend modus echter niet.


    RYSE embargo op de launchdag van de XBOX belooft niet veel goeds.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Embargo is Donderdag. :)
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Las dat het peer 2 peer is, dus als de host stopt ben je de sjaak, in singleplayer.....
     

Deel Deze Pagina