Vandaag compleet verrast door Gravity rush, toen hij startte had ik meteen al iets van dit word niks, standaard vage Japanse intro en text bubbles maar de controls fascineerde me genoeg om toch door te gaan, nu zit ik 4 uur verder (!!!) en vind het een van de betere spellen die ik de afgelopen paar jaar gespeeld hebt. Origineel concept en lekkere besturing, en als je je mannelijkheid even aan de kant zet is het onzekere hentai schoolmeisje story best te slikken
Klinkt als een goede deal idd, maar er kan altijd wat mis zijn wat hij voor de handigheid even is vergeten te vertellen. Straks ben je de trotse eigenaar van een bekraste bak ellende waar hele kratten bier over zijn gegaan, dan heb je 130 euro voor 4 games, opbergghoes en een 16gb kaart betaald
Staan die games trouwens op de memory card? Ik las dat je alles moest formatteren als je je eigen account erop wilt draaien, dus ook de games
De besturings is zeker minder accuraat op de Vita maar er is nog erg goed mee te spelen. FPS games zou ik er niet mee gaan Multiplayeren maar Co-Op Borderlands 2 ofzo moet lukken net als FiFa
Het schijnt trouwens al via een omweg mogelijk te zijn om je DS4 op je Vita aan te sluiten en hem zo enkel als 2e scherm te gebruiken, dit word -waarschijnlijk- later officieel gepatched.
Laatst bewerkt: 21 nov 2013