1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee.:confused:
    Zijn wel 2 PTs, maar dan nog....de 2de vloog ik er toch wel redelijk snel doorheen...

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De kerel van marktplaats reageert niet meer, zwaar irritant dit. Wie doet hier zijn Vita weg? :+

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    300,-

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister/vannacht bij wat vrienden geweest en ik denk dat er binnenkort weer 3 nieuwe VITA eigenaren bij komen :lol: Denk dat ik ze ook maar ga aanraden om niet te wachten op de nieuwe, lijkt me eerder een side-grade al is dat laad gemak en batterij wel een grote factor.

Vanaf 27 November is Sonic All Star Racing, Guacamelee en GTA Liberty City Storytrouwens te downloaden met PS+ \o/

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oled is ook beter toch

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon nieuw een kopen! Op Marktplaats is toch niemand te vertrouwen! :+
    Behalve ik. Maar ik verkoop je geen Vita.

Zo extreem groot is het prijsverschil toch ook niet? :p

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :)

Voor 189 heb je bij Bol.com al een Megapack met een baal games en 8gb kaart.

Anders kun je bij Wehkamp voor 183 (inclu verzendkosten) een ander pakket halen.

De goedkoopste die ik kon vinden was 159 bij GameshopTwente voor een kale Vita, maar zonder memory card ga je niet heel ver komen.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is het advies daarin? Totaal niet bekend met de Vita.
    Is er een nieuwe versie aangekondigd?

Hoe is jullie ervaring met bijvoorbeeld shooters en een spel als Fifa? Het is voor mij alleen interessant als ik ook serieus net zo goed de game kan spelen met de Vita (streamen vanaf PS4) ten opzichte een dual shock controller op de Playstation.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fifa is al 3 jaar dezelfde op vita. Die updaten ze alleen met de spelers.

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Misschien moet ik mijn vraag iets duidelijker formuleren.
    Hoewel ik het er nu over nadenk, eigenlijk niemand het antwoord kan weten aangezien niemand nog met de Vita vanaf de PS4 heeft kunnen streamen.

Ik vraag mij namelijk af je net zo goed kunt zijn met een PS Vita ten opzichte van een persoon die dezelfde game speelt op zijn of haar PS4 met de dual shock controller. Of zal dat een kwestie van wennen zijn?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deze is 130,- met 4 games, opberghoes en een 16GB kaart. :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    FPS lijkt me wat lastig, maar Fifa verwacht ik niet echt problemen mee. Natuurlijk wel even wennen door de kleinere pookjes, maar ik denk niet dat er een groot gat qua skill gaat zijn tussen Dualshock gebruikers en Vita. (je mist wel de L2,3 en R2,3 knoppen :+ Die zullen toegewezen zijn aan de rear touch pad)
    En vol met krassen, geen garantie en het ruikt naar rook! :+

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag compleet verrast door Gravity rush, toen hij startte had ik meteen al iets van dit word niks, standaard vage Japanse intro en text bubbles maar de controls fascineerde me genoeg om toch door te gaan, nu zit ik 4 uur verder (8)!!!) en vind het een van de betere spellen die ik de afgelopen paar jaar gespeeld hebt. Origineel concept en lekkere besturing, en als je je mannelijkheid even aan de kant zet is het onzekere hentai schoolmeisje story best te slikken :+

Klinkt als een goede deal idd, maar er kan altijd wat mis zijn wat hij voor de handigheid even is vergeten te vertellen. Straks ben je de trotse eigenaar van een bekraste bak ellende waar hele kratten bier over zijn gegaan, dan heb je 130 euro voor 4 games, opbergghoes en een 16gb kaart betaald :+

Staan die games trouwens op de memory card? Ik las dat je alles moest formatteren als je je eigen account erop wilt draaien, dus ook de games :p

De besturings is zeker minder accuraat op de Vita maar er is nog erg goed mee te spelen. FPS games zou ik er niet mee gaan Multiplayeren maar Co-Op Borderlands 2 ofzo moet lukken net als FiFa :)

Het schijnt trouwens al via een omweg mogelijk te zijn om je DS4 op je Vita aan te sluiten en hem zo enkel als 2e scherm te gebruiken, dit word -waarschijnlijk- later officieel gepatched.

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gekocht....handheld nr 3 en de vorige 2 vond ik helemaal niks. (DS lite en een psp). Deze voornamelijk gehaald vanwege de shitload aan gratis games (plus) en remote play.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina