Ik speelde net met Feyenoord tegen Oostenrijk online, met een scheids in het rood en zwarte broek. Allemaal rood en de scheids met dezelfde broek als ik. Ik vind het echt schandalig dat EA daar nog niks op heeft bedacht, het kan zo simpel zijn.
Stukken mooier dan op de x360. Menu's enzo zien er ook wat anders (mooier imo) uit. Je begint met een openingswedstrijd Barca - Real en daar heb ik dingen en acties van de AI gezien die ik op de x360 nog nooit gezien heb. Dikke prima dus.
De button kan je niet echt indrukken zoals op de oude controller. Het gaat zwaarder, lastig uit te leggen. Je merkt het meteen als je de game speelt.
Je speelt nu echt realistisch voetbal op de XBOX One. Grafisch is het beter en de AI \o/Bewegingen gaan echt vloeiend en je scoort ook even niet zo 1/2/3 een goal. Je moet er wel wat voor doen. Kortom wil je echt realistisch voetbal game beleven. Koop FIFA op de ONE of PS4.
Goed om te horen, was bang dat het alleen een grafische update was. Aankomende week aan de slag met Fifa.
Lol dat is ook echt het ENIGE verweer dat die ajaxfans telkens hebben he ontopic: Hoe hebben jullie al op de xbox one kunnen spelen dan? hij is toch nog niet uit??
Oh ok, gewoon een controller probleem dus. Ik ga sowieso geen XBO halen, maar de PS4, dus zal van de week even FIFA 14 halen...
Heren een vraah. Ik speel nu carriere en heb een sterke spits met goede kopkracht. Speel 433 met twee snelle kleine buitebspelers. Probleem is als ik er langs ben en voorzet gaat elke bal standaard naar de tweede paal. Me spits word compleet overgeslagrn en een buitenspeler van 1.70 moet gaan koppen. Wat doe ik verkeerd qua knopprn? Iemand tips?
Waarschijnlijk toch een te harde voorzet geven. Je kan ook probereen al eerder een voorzet te geven (dus zo'n 10-20 meter voor de achterlijn). Dan heb je meer kans dat je je spits bereikt.
Ook fifa gehaald op de ps3 wou eerst een ps4 halen maar nergens meer verkrijgbaar voor januari 2014 dan maar fifa op de ps3 speelt lekker weg ben carrière begonnen met feyenoord
Wtf ik starte fifa op de ONE. En toen kwam er te staan dat hij niet con syncen met cloud. Als ik fifa nu opstart gaat hij gewoont erug naar dashboard. Meer mensen dit? EDIT: Hij start Battlefield 4 op en gaat dan ook gelijk terug naar dashboard. Hoop dat het aan EA ligt en niet aan de ONE.