1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]DYYy8_GCdn4[/yt]

Tof. :)

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Zal nog een keer een team zoeken.:thumbs:

3. Seh

Seh Guest

Ik speelde net met Feyenoord tegen Oostenrijk online, met een scheids in het rood en zwarte broek. 8) Allemaal rood en de scheids met dezelfde broek als ik.

Ik vind het echt schandalig dat EA daar nog niks op heeft bedacht, het kan zo simpel zijn.

4. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    That jealousy!

Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe is Fifa 14 op de X1?

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Stukken mooier dan op de x360. Menu's enzo zien er ook wat anders (mooier imo) uit. Je begint met een openingswedstrijd Barca - Real en daar heb ik dingen en acties van de AI gezien die ik op de x360 nog nooit gezien heb. Dikke prima dus. :)

7. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groot verschil inderdaad. Alleen de LB button voor selecteren is een stuk minder.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat was toch altijd al met LB!? Wat is het probleem precies?

9. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    De button kan je niet echt indrukken zoals op de oude controller. Het gaat zwaarder, lastig uit te leggen. Je merkt het meteen als je de game speelt.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je de controls wel weer gewoon veranderen. Ik wissel namelijk altijd met LT.

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Je speelt nu echt realistisch voetbal op de XBOX One. Grafisch is het beter en de AI \o/Bewegingen gaan echt vloeiend en je scoort ook even niet zo 1/2/3 een goal. Je moet er wel wat voor doen. Kortom wil je echt realistisch voetbal game beleven. Koop FIFA op de ONE of PS4.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Goed om te horen, was bang dat het alleen een grafische update was.
    Aankomende week aan de slag met Fifa.

13. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik met fifa 14 ( NTSC ) versie op een normale PAL xbox spelen?
    regiovrij?

14. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol dat is ook echt het ENIGE verweer dat die ajaxfans telkens hebben he :lol:

ontopic: Hoe hebben jullie al op de xbox one kunnen spelen dan? hij is toch nog niet uit?? :eek:

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Uit Duitsland gehaald?

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Oh ok, gewoon een controller probleem dus. Ik ga sowieso geen XBO halen, maar de PS4, dus zal van de week even FIFA 14 halen... :)

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heren een vraah. Ik speel nu carriere en heb een sterke spits met goede kopkracht. Speel 433 met twee snelle kleine buitebspelers. Probleem is als ik er langs ben en voorzet gaat elke bal standaard naar de tweede paal. Me spits word compleet overgeslagrn en een buitenspeler van 1.70 moet gaan koppen. Wat doe ik verkeerd qua knopprn? Iemand tips?

18. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarschijnlijk toch een te harde voorzet geven. Je kan ook probereen al eerder een voorzet te geven (dus zo'n 10-20 meter voor de achterlijn). Dan heb je meer kans dat je je spits bereikt.

19. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook fifa gehaald op de ps3 wou eerst een ps4 halen maar nergens meer verkrijgbaar voor januari 2014 dan maar fifa op de ps3 speelt lekker weg ben carrière begonnen met feyenoord

20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wtf ik starte fifa op de ONE. En toen kwam er te staan dat hij niet con syncen met cloud. Als ik fifa nu opstart gaat hij gewoont erug naar dashboard. Meer mensen dit?

EDIT: Hij start Battlefield 4 op en gaat dan ook gelijk terug naar dashboard. Hoop dat het aan EA ligt en niet aan de ONE.

Laatst bewerkt: 27 nov 2013

Deel Deze Pagina