Die whey shake laat ik juist weg nu en neem caseïne shake voordat ik ga slapen. Zijn juist langzame eiwitten.
Heb niet echt een schema van m'n voeding en het hoeft ook niet perfect te zijn. Heb geen zin om alles te wegen enzo dus hieronder wat ik vandaag heb gegeten. Dit komt redelijk overeen met wat ik normaal eet. Weet niet overal het aantal grammen van.
6:30
Havermout, caseïne shake.
9:30
4 boterhammen pindakaas. (neem ook vaak kipfiletof rosbief, tonijn vind ik niet lekker).
12:00
2 boterhammen pindakaas, bak kwark, banaan.
15:00
2 boterhammen pindakaas, appel
17:00
Mass perfection van b&f, en was alvast gaan koken dus denk 50 gram kip op.
18:00- 19:00 trainen
19:30
250gr aardappels, lof en 200 Gr kip.
22:00
Neem ik nog een caseïne shake voor het slapen gaan.
Elke dag eet ik rond hetzelfde tijdstip. Aangezien die whey shake heel dicht op het slapen zit als ik die na het trainen neem ik heb ik die al een aantal weken eruit gelaten maar weet niet of dat goed is.
S'ochtends kan ik opzich brood en ei eten ipv shake. Volgens mij moet dat ook wel goed zijn alleen kost wat meer tijd. Had vandaag toevallig geen vleeswaren dus is pindakaas wat eentonig. Maar niet echt slecht toch?
Als ik forums op internet kijk zie je sommige nog veel meer shakes nemen, zal vast niet heel slecht zijn maar begon er met 1 en neem er nu dus ik totaal 3.
Probeer dus globaal de dag door genoeg koolhydraten en eiwitten binnen te krijgen, geen zin om alles precies uit te rekenen omdat het op mij volgens mij ook niet zo heel veel invloed en het wel leuk moet blijven!
Ik neem nooit 4 shakes op een dag, alleen laat ik m'n wet shake er uit en weet niet of dat juist verstandig is. S'ochtends kan ik wat makkelijker m'n eiwitten uit vast voedsel halen dus die kan ik laten vallen als het moet.
Edit; ff uitgerekend op m'n telefoon hoeveel ik van alles binnen krijg. Cal 2916 vet 88 eiwit 226 koolhydraten 296 gram krijg dus wel voldoende eiwitten binnen. Weeg 85 kilo met een vetpercentage van 15%. Iets wat simpel aante passen is éénen verbetering is?
Laatst bewerkt: 25 nov 2013