Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    wel aardig verschil zeg maarja je doet dat 1x ..
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep maar het is wel apart, want het is nu echt het tegenovergestelde van de PS360 situatie. Op PS3 moest je idioot lang wachten op updates en installatietijden van heb ik jou daar.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij de PS4 kan je al bijna gelijk beginnen met gamen terwijl die installed. Bij de XO moet de install al ver zijn voordat de game te spelen is. Jammer, maar idd maar 1 keer.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Care. Ieder geval sneller dan de 360 is prima voor mij. En overigens kan je al op 25% de game spelen terwijl ie aan het installeren is.
    Games starten wel sneller op dan de PS4, zag 2 dagen terug zo'n filmpje.

    En ik verwacht over 4 a 5 maanden dat de dashboard volledig geüpdatet word met nieuwe functies en ook sneller installeren van spellen. Microsoft kennende gaat dit allemaal goed komen. Komen altijd veel veranderingen uit.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Pardon my French...maar...


    Godverdomme!!!!

    Shenmue 3 trademark proves to be a hoax, OHIM also discards Fallout 4 trademark application

    The Shenmue 3 trademark which popped up this week has turned out to be a hoax, according to CVG. The application was filed with the Office of Harmonization for the Internal Market (OHIM), and after being examined by officials it was discarded. The OHIM discarded the Fallout 4 trademark filed last week, as it did with the Half-Life 3 application in October.





    A spokesperson for OHIM would not comment on individual cases, but showed documents to CVG describing how anyone could file a trademark, which mean even fakes will be visible online for a short period of time.

    The trademarks will show as unverified until OHIM ticks the “classification examination” box in the listing.

    Sega cancelled the Shenmue series in 2003, citing low sales.

    Fallout 4 – in some form at any rate – is probably sitting on Todd Howard’s desk at the moment, but other than dodgy looking teaser sites, Bethesda will not comment on the matter.

    Half-Life 3 is just non-existent as far as we are aware, despite rumors of its development popping up every blue moon.
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was de tijd totdat de game speelbaar wordt, erg lang inderdaad, en aangezien na 10 Games je harde schijf vol zit zul je vaak moeten wissen en weer installeren.

    De rollen zijn echt compleet omgedraaid, de giant bombcast was op hun podcast ook echt super negatief over het OS van de One. Partychat en het joinen van vrienden schijnt super slecht te werken.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    @Kabuto nieuws post: :lol:
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoor je straks wel anders over een aantal maanden. :) Dit word straks allemaal geüpdatet. ;)
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Week terug schold je ms nog uit
     
  10. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Lekker toch random schelden op shit!O-)
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, omdat mijn order werd geannuleerd. Maar uiteindelijk is ie wel netjes geleverd en ik ben er te vreden mee.
     
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh vast wel, net als indie support en live streamen. En bij PS4 suspend mode, en DLNA/MP3 en bluetooth headsets support.

    Beide consoles moeten nog aardig gepatched worden.

    Zelf vind ik dat stiekem wel leuk, zelfs na de release van de console nog steeds weer wat om naar uit te kijken hahah.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik niet , doe mij alles nu maar meteen werkend

    En dan kunnen ze later nog extra's verzinnen om er in te patchen en ons mee te verblijden :+
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe functionaliteiten, niet functionaliteiten die beloofd waren en we dan later nog eens krijgen.

    Met de 360 had ik nooit een nieuw dashboard verwacht, tof dat dat er toch kwam!
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Klassiek consumentengedrag dit.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeehh vet, heel erg benieuwd!
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je vergeet echter 1 belangrijk voordeel. Met dit soort installatietijden heb je bij de ps4 geen enkele reden meer om je HDD te vervangen. Dat geldt niet voor de HDD van de X1 die is wel echt binnen no time te klein.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    weet ik niet, met alle F2P (alles digitaal) en PS+ en noem maar op zal de 500GB van de PS4 ook vrij snel te krap zijn

    ik denk dat de PS+ games ook wel flink in formaat gaan groeien en als ik dan naar mijn 360 en PS4 kijk dan is het zelfs zonder geinstalleerde games al aan de krappe kant nu
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet bij stilgestaan. De ps+ games kan je vast niet na 1 minuut spelen inderdaad :+
     

Deel Deze Pagina