Yep maar het is wel apart, want het is nu echt het tegenovergestelde van de PS360 situatie. Op PS3 moest je idioot lang wachten op updates en installatietijden van heb ik jou daar.
Bij de PS4 kan je al bijna gelijk beginnen met gamen terwijl die installed. Bij de XO moet de install al ver zijn voordat de game te spelen is. Jammer, maar idd maar 1 keer.
Care. Ieder geval sneller dan de 360 is prima voor mij. En overigens kan je al op 25% de game spelen terwijl ie aan het installeren is. Games starten wel sneller op dan de PS4, zag 2 dagen terug zo'n filmpje. En ik verwacht over 4 a 5 maanden dat de dashboard volledig geüpdatet word met nieuwe functies en ook sneller installeren van spellen. Microsoft kennende gaat dit allemaal goed komen. Komen altijd veel veranderingen uit.
Pardon my French...maar... Godverdomme!!!! Shenmue 3 trademark proves to be a hoax, OHIM also discards Fallout 4 trademark application The Shenmue 3 trademark which popped up this week has turned out to be a hoax, according to CVG. The application was filed with the Office of Harmonization for the Internal Market (OHIM), and after being examined by officials it was discarded. The OHIM discarded the Fallout 4 trademark filed last week, as it did with the Half-Life 3 application in October. A spokesperson for OHIM would not comment on individual cases, but showed documents to CVG describing how anyone could file a trademark, which mean even fakes will be visible online for a short period of time. The trademarks will show as unverified until OHIM ticks the “classification examination” box in the listing. Sega cancelled the Shenmue series in 2003, citing low sales. Fallout 4 – in some form at any rate – is probably sitting on Todd Howard’s desk at the moment, but other than dodgy looking teaser sites, Bethesda will not comment on the matter. Half-Life 3 is just non-existent as far as we are aware, despite rumors of its development popping up every blue moon.
Dit was de tijd totdat de game speelbaar wordt, erg lang inderdaad, en aangezien na 10 Games je harde schijf vol zit zul je vaak moeten wissen en weer installeren. De rollen zijn echt compleet omgedraaid, de giant bombcast was op hun podcast ook echt super negatief over het OS van de One. Partychat en het joinen van vrienden schijnt super slecht te werken.
Klopt, omdat mijn order werd geannuleerd. Maar uiteindelijk is ie wel netjes geleverd en ik ben er te vreden mee.
Oh vast wel, net als indie support en live streamen. En bij PS4 suspend mode, en DLNA/MP3 en bluetooth headsets support. Beide consoles moeten nog aardig gepatched worden. Zelf vind ik dat stiekem wel leuk, zelfs na de release van de console nog steeds weer wat om naar uit te kijken hahah.
ik niet , doe mij alles nu maar meteen werkend En dan kunnen ze later nog extra's verzinnen om er in te patchen en ons mee te verblijden
Nieuwe functionaliteiten, niet functionaliteiten die beloofd waren en we dan later nog eens krijgen. Met de 360 had ik nooit een nieuw dashboard verwacht, tof dat dat er toch kwam!
Je vergeet echter 1 belangrijk voordeel. Met dit soort installatietijden heb je bij de ps4 geen enkele reden meer om je HDD te vervangen. Dat geldt niet voor de HDD van de X1 die is wel echt binnen no time te klein.
weet ik niet, met alle F2P (alles digitaal) en PS+ en noem maar op zal de 500GB van de PS4 ook vrij snel te krap zijn ik denk dat de PS+ games ook wel flink in formaat gaan groeien en als ik dan naar mijn 360 en PS4 kijk dan is het zelfs zonder geinstalleerde games al aan de krappe kant nu