[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik gooi ze van een metertje of drie vanaf de bank zo de boekenkast in als ik ze uit heb :+ Probeer de boel, net als met mijn game en dvd/bluray verzameling, altijd netjes en geordend te houden. Zelden hou ik dat langer dan een week vol though :p

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heiligschennis. :mad:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Serie zet ik wel bij elkaar, maar dan probeer ik ervoor zorgen dat er links van deel 1 en rechts van het laatste deel enigszins matchende kleuren staan. :+ Het is natuurlijk nooit perfect te doen, maar goed. Het maakt het allemaal een stuk netter als je er ook maar een beetje op let. Anders lijkt het net een kleurenexplosie in de kast.

edit: Al moet ik zeggen dat ik er de laatste keer bij het inruimen wat minder op heb gelet. Ik zit er nu naar te kijken en het kan veel beter. :p
    :eek: als ik een boek uit de kast pak, zet ik het na het uitlezen op dezelfde plek terug. Geen idee hoe ik daar een troep van kan maken. :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Het is duidelijk Dulle.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sorry, ik ben niet bekend met die meme, dus geen idee wat je ermee wilt zeggen. :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    OCD Otter. :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou zeg. Zo erg ben ik ook weer niet. :+
    Alleen met boeken. :p

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tja, ik zie het echt als gebruiksvoorwerpen. Leen ook veel boeken uit aan vrienden en vriendinnen. Boeit me echt niet als ze dan vol ezelsoren terugkomen :p Heb ook twee boeken waarmee ik het zwembad in ben gelazerd op vakantie :lol: Zijn drie keer zo dik geworden maar wonderbaarlijk genoeg nog steeds leesbaar!

Het lijkt zo simpel maar bij mij zit er bijvoorbeeld ook nooit een dvd in het goede hoesje... Geen idee hoe ik het voor mekaar krijg though 8)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :+

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
  11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik haat prologen.
    Ze voegen niks toe. Ze bouwen geen mysterie op. Ze zijn irritant.
    Mij zomaar midden in een losstaand mini verhaal gooien zonder enige context... bah.

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Tijd geleden dat ik hier wat gepost heb en sowieso lezen is een stuk minder dan verwacht, veel reizen en proberen spaans te leren helpt niet veel om een boek op te pakken. Nu twee boeken van Neil Gaimen gelezen en vond beide sterk maar vooral neverwhere was een heerlijk boek en zeker aan te raden als je een iets ander soort fantasie surreal verhaal wilt hebben.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Echt de grootst mogelijke leesdepressie ooit. 36 ongelezen boeken en ik ben bang dat die nog groter gaat worden. Allemaal fysiek ook, maar die ongelezen shit op mijn ongebruikte E Reader tel ik niet mee. Boekendief staat daar ook op, maar die lees ik ook nog niet. Met alles bij elkaar ga ik wel over de 40 denk ik, daar zitten ook nog wat Engelstalige boeken bij, waaronder een fysieke 15 jaar versie van Harry Potter 1. Zo hatelijk als je er last van hebt. Lees meer via de PC op moment, lekker zaaddodende nieuwsreacties, bleegh. Komt allemaal door die laatste Murakami en ik moet nog drie van die ellendige boeken. :+

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bijna het eerste boek uit De Grijze Jager serie uit. Leuk geschreven en leest makkelijk weg! Ben benieuwd naar de volgende 11 boeken :D

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mijn probleem een beetje bij die serie, de hele serie is namelijk gewoon heel leuk en makkelijk te lezen. Ik heb ze echt binnen een paar dagen/week gelezen. :+ Ondertussen is inderdaad boek 12 uit, en zijn andere serie Broederband is ook leuk om te lezen.

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt als een handige serie voor tussen wat zwaarder werk, verder heb ik jullie help nodig wat zou een niet te moeilijk maar interessant boek zijn om te lezen in een andere taal?

Zat zelf te denken aan Harry Potter, mogelijk nog te moeilijk maar doordat ik de eerste vier al gelezen heb en de films gezien heb. Dus redelijk weet waar het over gaat lijkt het me wel te doen.

Andere suggesties?

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hunger Games? Of iets van Millenium Trilogy? Boeken van Dan Brown zijn ook makkelijk in het Engels

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Volgens mij bedoelt hij dus niet Engels. :+

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Tsja... In een andere taal... Wat wil je dan? Paar random boeken in het Arabisch opnoemen? In de hoop dat hij het begrijpt?

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Spaans :) verder is hunger games wel een goede niet lang geleden dat ik ze gelezen had (2-3 jaar denk). Ook interessanter om nog een keer te lezen dan Harry Potter nu ik erover nadenk en vandaag komt de film hier in de bios, hopelijk in het Spaans gesproken.

Laatst bewerkt: 28 nov 2013

Deel Deze Pagina