Heb ook een leuke dag gehad met de PS4.
Maar ik heb toch mixed feelings.
Ik kon pas om 23:00 inloggen op mijn oude account om online te kunnen spelen (heb op mijn oude account nog PS+ tot dec).
Nieuwe PSN account aanmaken kan nog steeds niet !
Toen ik BF4 eenmaal geïnstalleerd had kreeg ik een fout melding: You must be signed in to playstation@network and EA servers to access online features.
Terwijl ik gewoon online was !
Even op google gezocht: En ik moest dus mijn BF4 disc eruit halen, naar meldingen gaan, BF4 update file installeren (werkte niet als de disc in PS4 zat) en BF4 disc weer in mijn PS4 zetten.
Beetje omslachtig voor een next-gen apparaat.
Maar goed, verder genoten van de Killzone SF campaign. Heb ook genoten van die 3 MP potjes in BF4. Helaas kreeg ik toen een foutmelding en viel het spel uit (gelukkig liep mijn PS4 niet vast, wat ik wel vaak had op de PS3 ).
Ik heb The Playroom ook even met mijn vriendin getest. Die wou alleen maar met die robots spelen, terwijl ik gewoon verder wou met Killzone
Na een half uurtje kreeg ik eindelijk mijn controller terug
Morgen uitgebreid AC4 spelen.
Al bij al ben ik zeeeeer tevreden met de PS4 (ondanks de kleine minpuntjes die ik heb beschreven).
DS4 voelt trouwens erg goed aan. Moet wel even wennen aan de options en share knopjes. Die zijn best klein !
Laatst bewerkt: 30 nov 2013