[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heeft iedereen zijn GoodReads Challenge al gehaald? :+

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee :mad:
    Ik moet er nog 8 lezen komende maand.

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Makkelijk gehaald dit jaar :)

Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wats dat dan? Lees twee boeken per maand, heb ik het dan gehaald :+

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Op goodreads kan je een challenge voor jezelf maken met hoeveel boeken je in het jaar 2013 wil lezen, dus als jij er 2 per maand zou willen lezen dan zou je doelstelling dus 12 kunnen zijn.

Had het zelf dit jaar op 30 gezet nadat ik vorig jaar de 35 faalde, al denk ik dat ik nu wel de 35 haal :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gewoon een 10, 20, 30 invullen, of 80 zoals die boekenpiranha Lizza, en als je dat haalt voor 31-12, vanaf 01-01, dan ben je binnen. Geheel naar eigen wens die challenge. Je kan er ook 33 van maken, of 42 om maar want random getallen te noemen.

Ik faal alleen hard in het lezen atm, door die boekendepressie zal ik maar zeggen, dus niets tegen Modder en Dulle zeggen. :+

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
  8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    90. :+

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hmmm, die Sullivan klinkt wel tof. Even kijken of ik daar een Nederlandse vertaling van kan vinden. :thumbs:

Edit: Mooi, die Sullivan is nog goed te verkrijgen. Ik ga dus volgende week even bij mijn boekentempel langs in Sneek.

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zal je geen spijt van hebben wanneer je hem hebt gewoon openen en beginnen met lezen :) na een maand sla je het laatste deel dicht.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik hoop het. Ik moet alleen die eerste stap zetten en laat dat nu net het probleem zijn sinds ik op mezelf woon. Welgeteld 1,5 boek gelezen sinds die tijd dat ik nu op mezelf woon. :+

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen wonen werkt voor mij juist veel beter voor dat, aangezien ik zelf geen behoefte heb om tv te kijken op wat sport na is het dus wanneer ik alleen ben lekker een fles wijn openen, iets om te snacken bij de hand en dan lekker onderuit een boek lezen. Met huisgenoten om me heen was het altijd de tv aan of iets anders dat me van lezen weerhield.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bij mij is het probleem dat de games van mij een ongekende invloed op me hebben. Vooral de MMO's die ik heb, hebben aardig wat uren opgeslokt. En dan komen de games voor de 360 er nog bij. Ik moet inderdaad wel mijn zinnen verzetten misschien, maar ik vervloek ook Murakami even, die laat je echt met een fucked up gevoel achter soms. Laatste boek wat ik las en uitlas, los van die Tempeliers, was Jacht op het Verloren Schaap en daar kan ik met mijn kop soms nog niet vanaf komen. Weet niet eens of ik die 1q84 trilogie van hem nog wel in huis wil hebben.

Ik weet ook wel zeker dat een deel van mijn boekendepressie heeft te maken met de redelijk zware onderwerpen die ik de afgelopen jaren heb gelezen. Misschien moet ik ook wel iets meer fantasy lezen, dat leest toch anders dan een boek die zich gewoon in onze wereld afspeelt. Heb hier nog twee fantasy boeken liggen van een veelbelovende schrijver. En als ik die boeken van jouw zou kopen, dan zou het best wel weer eens los kunnen gaan.

Het punt voor mij is gewoon omschakelen, als een sleutel in een slot. Als die eenmaal om is, dan kan ik ook heel lang doorgaan. Voor hetzelfde geld lees ik dan meer dan 10 boeken in 2014 om eindelijk ook een reden te hebben weer eens aan die challenge mee te doen. :+

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Had dit nog niet gevonden op goodreads maar erg vermakelijk zeker nu ik niet weet wat te lezen.

https://www.goodreads.com/book/random

Moet wel binnenkort op de knop ''stop this madness!'' drukken al veel te laat :)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734

Nou, lekker. :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Ik kan niet wachten om erin te beginnen. :+

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wij treffen het wel, Dulle. :+

Ik dacht eerst dat die van jou een sexy wiskundeboek was. Dan was het nog de moeite waard.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel echt random zeg, allemaal boeken die door niemand gelezen zijn. :+

Deel Deze Pagina