Ben verder gegaan met de serie net, had vier afleveringen in te halen. Ik vond episode 6 eigenlijk behoorlijk ok.....
En ik vind het op zich wel tof dat we nu een andere kant van The Governor zien. Hoewel het na al zijn gruweldaden wel raar is dat hij gewoon vrij snel veranderd in een goodguy die dus ook spijt lijkt te hebben van zijn daden. Sure...die twee dudes hebben hem verlaten en hij staat er alleen voor, maar toch. Maar zulke shit moet je ook weer niet te lang uitmelken natuurlijk.
En episode 7
Nadat Governor zijn oud partner neermept met golfclub zegt hij constant .....i don't want it ofzo? Maar waarom die vent nou dood moest..fuck man. Dit vind ik dan weer kut he. Hij was zeker bang dat hij uiteindelijk de waarheid over Gov's verleden zou onthullen?
Ok net de episode afgekeken. Gov is gewoon weer de motherfucker die hij altijd al was. Althans zo lijkt het wel. Waarom die dude in die zombiepit gooien, dan vervolgens willen vluchten met zijn nieuwe 'familie, 'ze moeten echter terug vanwege dat obstakel, en dan besluit hij maar weer de baas te worden van het kamp? Nogal weird. Kortom hij is niets veranderd en gaat over lijken. En nu komt het onvermijdelijke gevecht tegen Rick's groep.