1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Sorry maar wtf? Wat is dat voor logica echt 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Sorry, had moeten zeggen dat die altijd wat afstandelijk reageert op alles. ;)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wel toffe mid season finale. Al had ik dit eind vorig seizoen willen zien
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha verdomme nu weet ik al hoe het eindigt (aangezien ik weet hoe jij het had willen zien eindigen :+).

    Sent from my Batmobile
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik refereer denk ik naar wat anders haha.
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Super Mid-Season Finale, net zoals Giorgio had ik die vorig seizoen al verwacht.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    He he! Heerlijke aflevering


    Ennuh:

    EPIC KIDS!

    [​IMG]
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, dat was fucking nice. :D
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dit was echt tegek! jammer dat je vaak een ep of 6 moet kijken voor zo'n goeie @Peter dat was inderdaad episch
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Geweldige aflevering. Heel jammer van:
    Hershel. :'-(
    Er staat echter tegenover:
    Dat die kut Governor nu ook dood is. En nog mooier door één van zijn eigen mensen.
    En:
    Mooie acties van Daryl en die kinderen. Jammer van Judith, ben benieuwd hoe dat in februari verder gaat. Governor dood is het mooiste wat in deze serie had kunnen gebeuren. :cool:

    Wel jammer trouwens dat we nu tot februari moeten wachten, maar opzich is een pauze ook niet slecht. Zou niet weten wanneer en op wat voor wijze ze de serie willen eindigen. Er komt nog een seizoen 5 had ik begrepen, maar dat duurt dus nog wel even. Hopelijk laten ze het bij seizoen 5, het trekt maar door en door. Mid season finale was grandioos overal, maar weet niet of dat de serie kan blijven redden.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    comic gaat ook nog steeds door. En alle comicbooklezers wachten op een zeker personage in de serie... maar die komt nog lang niet (als ze alles volgen uit comics)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg toffe ep was dit.
    Werd wel tijd want het begon serieus saai te worden de laatste afl.
    Jammer van hershel,wel goed dat we van de goveneur af zijn.
    Benieuwd hoe de serie nu verder loopt.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dit was echt heel onverwachts een hele toffe finale. Zoveel ontwikkelingen waar ik heel vrolijk van wordt!
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha nee het klopte wel

    Governor dood, weg uit gevangenis

    Sent from my Batmobile
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja toen ik het type bedoelde ik
    de aanval op de gevangenis in zn geheel. incl tank
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hershel dood erg :+? Ik ben blij dat ik van die rotkop af ben juist :lol:
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Tot nu toe ben ik nog steeds mee met Walking Dead, maar ik moet zeggen dat ik meer en meer "moeite" heb met de ontwikkeling/het ritme en me dan vooral stoor aan een ontbrekend groter verhaal.

    We zullen nog wel iets terugzien van Judith, maar ik mis stilaan een (aanloop naar) een (afsluitend) overkoepelend verhaal a la World War -boek, niet film- van de mensheid die probeert zich te organiseren/iets te doen, of toch ergens een meer globaal beeld van de spread i.p.v. enkel en alleen kleine groepjes survivors als camera fodder die meestal rond een karakter hangen en er uiteindelijk niet toe doen/worden opgeofferd.
    Ben ik de enige?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je moet gewoon accepteren dat er iets is gebeurt, niemand weet wat, maar dat boeit ook niet.

    In die wereld zijn er dan genoeg groepjes survivors waar je verhalen omheen kan bedenken. De game, de serie, de spinoff straks enz
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben verder gegaan met de serie net, had vier afleveringen in te halen. Ik vond episode 6 eigenlijk behoorlijk ok.....

    En ik vind het op zich wel tof dat we nu een andere kant van The Governor zien. Hoewel het na al zijn gruweldaden wel raar is dat hij gewoon vrij snel veranderd in een goodguy die dus ook spijt lijkt te hebben van zijn daden. Sure...die twee dudes hebben hem verlaten en hij staat er alleen voor, maar toch. Maar zulke shit moet je ook weer niet te lang uitmelken natuurlijk.

    En episode 7

    Nadat Governor zijn oud partner neermept met golfclub zegt hij constant .....i don't want it ofzo? Maar waarom die vent nou dood moest..fuck man. Dit vind ik dan weer kut he. Hij was zeker bang dat hij uiteindelijk de waarheid over Gov's verleden zou onthullen?

    Ok net de episode afgekeken. Gov is gewoon weer de motherfucker die hij altijd al was. Althans zo lijkt het wel. Waarom die dude in die zombiepit gooien, dan vervolgens willen vluchten met zijn nieuwe 'familie, 'ze moeten echter terug vanwege dat obstakel, en dan besluit hij maar weer de baas te worden van het kamp? Nogal weird. Kortom hij is niets veranderd en gaat over lijken. En nu komt het onvermijdelijke gevecht tegen Rick's groep.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dit juist veel vetter dan een verhaal over een groep gasten die achter de oorsprong van de zombie epidemie gaan. Dat zou ook totaal niet realistisch zijn.
     

Deel Deze Pagina