Los van een statement van MS, heb je als consument toch ook gewoon rechten? Als zij jou geen deugdelijk product verschaffen, moeten zij het het probleem voor je oplossen, simple as that.
Wanneer je als Nederlander wel goed genoeg bent om daar (in mijn geval bij de Duitse Microsoftstore) klant te mogen zijn, wanneer ze bij MS wel bereid zijn je bestelde Xbox naar NL te verzenden n.a.v. je bestelling, dan hoef je er echt geen genoegen mee te nemen wanneer ze plots een Duits adres zouden eisen als er zich problemen voordoen met het apparaat.
Vind het echter wel niet meer dan logisch dat wanneer mijn (in mijn geval dus bij de Duitse MSstore bestelde) Xbox1 problemen heeft, dat ik dan met MS.de contact opneem. Wanneer zei je vervolgens vanwege hun interne procedures doorverbinden met MS NL is dat prima, maar ik ben primair klant bij MS DLD. Ik sta (vind ik ) verder net zo sterk in m'n recht als een Duitser vervolgens (al draait m'n apparaatje tot nu toe als een zonnetje en voorzie ik geen problemen (knocks on wood)).
Laatst bewerkt: 11 dec 2013