Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Molly moest dat wel en dat is pretty damn lastig, want ik heb dat niet. Stel het gerucht is waar en het betreft niet alleen de Nordics, dan gaat dat nog goed kut worden. Dan is het simpelweg importeren en gewoon hopen er geen gedonder mee te krijgen.

    Oh dus puur omdat de X1 officieel niet uit is in Nederland nog, mogen ze weigeren om te helpen, maar wanneer hij uiteindelijk hier wel is, dan maakt het niets uit dat het officieel een Duitse X1 is? Ik ben ook absoluut aan het wachten op een bericht van MS, maar die stilte van hun helpt alles behalve.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Los van een statement van MS, heb je als consument toch ook gewoon rechten? Als zij jou geen deugdelijk product verschaffen, moeten zij het het probleem voor je oplossen, simple as that.

    Wanneer je als Nederlander wel goed genoeg bent om daar (in mijn geval bij de Duitse Microsoftstore) klant te mogen zijn, wanneer ze bij MS wel bereid zijn je bestelde Xbox naar NL te verzenden n.a.v. je bestelling, dan hoef je er echt geen genoegen mee te nemen wanneer ze plots een Duits adres zouden eisen als er zich problemen voordoen met het apparaat.

    Vind het echter wel niet meer dan logisch dat wanneer mijn (in mijn geval dus bij de Duitse MSstore bestelde) Xbox1 problemen heeft, dat ik dan met MS.de contact opneem. Wanneer zei je vervolgens vanwege hun interne procedures doorverbinden met MS NL is dat prima, maar ik ben primair klant bij MS DLD. Ik sta (vind ik ;) ) verder net zo sterk in m'n recht als een Duitser vervolgens (al draait m'n apparaatje tot nu toe als een zonnetje en voorzie ik geen problemen (knocks on wood)).
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Super! Die zocht ik inderdaad. Beetje jammer alleen dat het geen 530,- tegoedbon is en ik dus nog ergens een 5,- gift card moet zien te zoeken aangezien ik zo'n combinatie pack wil :)

    Bedankt
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Amen, maar ik had geen zin in een juridisch steekspel. De kosten zouden niet opwegen tegen de baten.
     
  5. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Microsoft:

    "Xbox One Sells More Than 2 Million Units in the First 18 days; Sold Out at Most Major Retailers"
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor mensen die hem nog zoeken, een vriend van mij heeft hem via de Franse MS store besteld. (werkte gewoon met paypal)
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Kan je veel zeggen over de Xbox maar de 360 verkocht "maar" 1.5 miljoen maar had tot het einde van het jaar nodig. :)
    Dus dit is wel netjes. :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Aan de andere kant; hoeveel gamers zijn er in die 7 jaar bij gekomen?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Genoeg maar niet iedereen koopt een nieuwe console op release. Dat zijn alleen de hardcore gamers.
    De PS4 verkocht 2.1 miljoen stuks in 18 dagen dus dan is het allemaal niet zo slecht. En dan zijn er ook genoeg gamers die op wachtlijsten staan of op een nieuwe voorraad wachten. In een artikel stond dat op het einde van 2013 beide rond de 3 miljoen zitten. En dat is dan het dubbele van de 360.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet iedereen, maar volgens mij hebben we nog nooit zo verlegen gezeten om een console op de release en daarbij zijn er ook nog eens veel meer consoles verkocht. De demand is iig nog velen malen groter dan het verschil in het aantal verkochte consoles.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik volg je niet echt. :+
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien niet de beste zinsopbouw gebruikt :)

    Kortom: de demand is velen malen groter dus ook de verkoop.
     
  14. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies , ik begrijp je heel goed. Mocht het straks echt nodig zijn om te importeren, dan zal ik denk ik toch echt de boel bij Amazon importeren. Neem aan dat zij het gewoon naar mij terug zullen sturen als ik shit ermee krijg.
     
  16. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen om een console buiten Nederland te halen, heel simpel bestel gewoon eentje bij Amazon of MS Store klaar.

    Hoef je eigen niet bezig te houden met de release van Xbox One hier in Nederland... zo zie ik het tenminste.

    En maar blijven zeiken "Waar blijft de Xbox One hier in Nederland" terwijl men genoeg opties heeft...
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou zo makkelijk is het ook weer niet. Ik kan de garantie reden prima begrijpen
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik anders niet. We zijn toch niet voor niks 1 europa, met gezamelijke regels? Onder juist om garantie afhandeling binnen de EU uniform af te handelen. Laten we eerlijk zijn, in deze internationale wereld leven we toch niet meer binnen de landsgrenzen en kopen we all over the place ?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja op papier staat het leuk maar als je de thread over doorleest van mensen met problemen en garantie dan kan ik Kabuto etc prima begrijpen.
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Naja, ik snap het geklaag dan niet. Accepteer het of importeer.
     

Deel Deze Pagina