De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.919
    Dat pauper Milan mag afgeslacht worden door bijvoorbeeld Bayern in de volgende ronde.

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verdient, wat een prutsers, italianen waren zo veel slimmer. O wat zat ik me te ergeren aan Ajax. Heb eigenlijk amper echte kansen gezien die erin zouden moeten.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Boeit niet in Italië, zijn zij door.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die laatste 20 minuten... Wil je toch gewoon je tv uitzetten hoe vies voetbal er gespeeld wordt.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat een engnekken bij dat Milan. Vreselijk. Hopelijk een afslachting in de volgende ronde. Bah!

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.919
    Er hadden zeker 4 man (incl. de coach) met rood van het veld gemoeten aan de kant van Milan in de laatste 20 minuten.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Echt belachelijk dat die idioot niet naar de tribune werd gestuurd. Wat een halve zool.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Verdiend? Milan?

Milan was nergens te bekennen. Ajax deed goed hun best, enkel heb je het geluk nodig dat die bal er eens in ging.

Wat speelde Milan triest op het einde. Alle truukjes gebruiken om maar tijd te rekken.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, laf spel is slimmer. Ergeren aan Ajax ipv de ploeg die niet voetbalt

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Milan speelde gewoon heel degelijk, net als tegen PSV toen. Verdedigend gewoon compact en steeds overtredingen uitlokken in de aanval. Balotelli is gewoon echt een fenomeen daarin. Tegen PSV haalde hij het bloed onder de nagels vandaan, vandaag tegen Ajax weer.

Wat een nonsens zeg :emo:

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Was geen geluk, nauwelijks goede aanvallen opgebouwd, alles voor de pot gooien en dan maar hopen dat 'ie goed valt.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kankerzooi.

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ja dat zou elke ploeg doen inclusief ajax als je met 10 man de laatste paar minuten de 0 moet houden om door te gaan.

Is gewoon slim en ajax trapt er keer op keer in ook;)

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laf spel? Milan moest gewoon gelijkspelen om door te gaan. Dus ze gingen vol op de catenaccio. Deden dat érg goed. Ajax heeft amper grote kansen gehad op de bal op de paal, de kopbal van Klaassen en nog een kopbal recht in de handen van Abbiati na.

Ajax speelde erg matig, vond ik. 70 minuten tegen 10 man spelen en eigenlijk amper echte kansen creeëren. Kwamen er amper door heen (ook verdienste van Milan) en werden voortdurend uit de tent gelokt.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je vergeet dat ze met 10 man speelden... Ajax wist met een man meer amper wat te creëren. Beetje om het doel van de tegenstander balletjes overspelen, en dan amper echte kansen creëren. Dat werkt alleen als je goede spelers hebt die dan na verloop van tijd het verschil maken, heb je die exceptionele klasse niet, is het verdomde nutteloos en oersaai (al hoopte ik natuurlijk wel op de toevalstreffer of penalty oid).

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Kijkend naar de wedstrijd is het verdiend dat Ajax niet won. Maar de manier waarop A.C Milan verdedigde was topclub onwaardig. Natuurlijk snap ik dat je niet gaat aanvallen, maar al trekkend, schoppend en slaand doorgaan is blijkbaar ook een kwaliteit. Ajax speelde te berekenend en de rode kaart was eigenlijk een nadeel voor Ajax. Jammer, maar helaas. Volgend jaar hopen op een makkelijkere poule.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Met geluk bedoel ik dus dat zo'n bal van Poulsen niet op de paal gaat, dat die bal van Fischer op een bepaald moment gewoon mooi links in de hoek gaat, dat ...

Dat geluk.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Frank kan wel janken.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.919
    Dan maar de Europa League winnen.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.197
    Dat geluk moet je afdwingen, dat hebben zij niet gedaan.

Deel Deze Pagina