1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik woon nu voor een half jaar in Parijs, dat is pas vakantie 8)
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha ok. Hm het trok mij al niet zo.. en ook het all-inclusive krijg ik de kriebels van als ik het woord al hoor. Ik hou meer van gewoon leuk hotelletje en dan erop uit trekken dingen bekijken. Zie je nog wat van een land.

    Maargoed er wordt wel aangeraden op te passen en niet in alle gebieden te komen dus dat maakte mijn enthousiasme niet veel groter.

    Tnxs!
     
  3. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertrek aankomende dinsdag een weekje naar Kos, om daar vooral te mountainbiken.

    Lekker alleen, even tot rust komen! :)
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Hapje eten bij The Spice Market in het Meatpacking District. Decadent doen in Plunge Rooftop Bar.

    Wandeling over Brooklyn Bridge. Op zondag naar Central Park. Wedstrijd van de Yankees of Mets bezoeken. Bryant Park. Lunchen in River Cafe Brooklyn. Little Italy.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Net terug uit Bali, love it _O_
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mooi zo, ga 4 okt naar indonesie en ben 6 dagen op Bali. Nog iets wat je echt moet zien? Zit sowieso 3 dagen in ubud, 2 dagen lovina en nog 1 dag ergens anders maar weet niet meer waar zo uit me hoofd! Dus als je tips hebt hoor ik het graag!!!
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Frickin' chill he..... :b:

    nog gesurft?

    Kudeta?

    Tanah Lot?

    Uluwatu?

    Besakih?
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nog ruim 4 weken noeste arbeid leveren en dan richting Japan.

    \o/
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Donderdag-Zondag naar Budapest!

    Iemand tips/aanraders?!
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Awyeah! Have fun, meest bijzondere land dat bestaat!
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    En ik zou het ervan nemen zo lang het nog bewoond is. :+
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oeh nog net op tijd: Ubud is erg commercieel. Je kan er raften, beetje duur maar wel vet, olifantenpark wat beetje fake is en de marktjes wat wel leuk is.

    Lovina zaten wij voornamelijk, als je kunt moet je snorkelen! Wij hebben dat gedaan in Menjangan Island, heel tof (coral wall).

    Haha ja was echt heerlijk. Kuta was grappig maar wel druk he. Nog een paar uurtjes gesurft ja, was wel tof. Tanah Lot viel tegen. Die laatste 2 niet gecheckt.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aanstaande zomer ga ik met een aantal maten een roadtrip maken aan de westcoast van de USA en het lijkt me wel tof om 1 of 2 dagen (liefst met overnachting) een soort van cowboytocht te maken. Je weet wel, met z'n allen op een paard, door de natuur rijden, fles whisky erbij, cowboyhoed op. Bonen klaarmaken op het kampvuur, overnachting onder de sterrenhemel. Etcetera. Heeft iemand dit ooit gedaan of enig idee waar je dit kan doen of waar het het vetste is om te doen? Woestijn lijkt me tof, maar wat groenere natuur lijkt me ook tof.
     
  14. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof! Een cowboytrip is inderdaad wel leuk, ben zelf wel eens naar zo'n cowboy themepark geweest maar dat is uiteraard niks vergeleken met het echte avontuur. Zelf heb ik voorkeur aan bossen, maar dan ook echt grote bossen.
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Cool! Mag ik vragen wat je nou ongeveer kwijt denkt te zijn in totaal? En hoelang gaan jullie?
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet het niet zeker aangezien we nog niet geweest zijn, maar ik verwacht drie tot vierduizend euro, op basis van ervaringen eerder in dit topic. We gaan 3 á 3,5 week.
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Tickets aan het kijken voor 1 of 2 maanden Malawi. Dat belooft wat als het doorgaat!
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]

    28 december - 4 januari Kirchbergen.

    15 man/vrouw in 'n huisje:cool:! 2e keer wintersport.
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ziet er heelijk uit! Ik moet het dit jaar helaas laten schieten. Komt financieel wel goed uit, op de een of andere manier kost wintersport me altijd rond de 800 euro.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wij hebben huisje van 120 euro p.p. (Gaan ouders van iemand altijd heen, dus weten waar we terecht komen :cool:). En dan een skipas van 200/250 euro.

    Nadeel is wel dat we op 10 min rijden van piste afzitten dus wordt taxi of bobben..
     

Deel Deze Pagina