Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ook dan niet HN, ook dan niet.....

Ja, als je een flink T kuurtje met een goede nakuur doet ja en zelfs dan mag je hopen op een winst van 11 Kg....

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Tsja... Het ene woord tegen het andere. Ik neem aan dat HN wel op de weegschaal kan kijken.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Oke Head Ninja,
    Je hebt nu m'n reet.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    En niet zomaar een. En behaarde reet als ik het me goed herinner.

Erg nette fysiek HN.

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zeker, weegschaal kan hooguit 1-2 afwijken, en ik schommel ook wel een beetje. Maar het resultaat liegt niet. :)

Hahah, thanks guys, voor uh... je behaarde reet....? 8)

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha, dan is het inderdaad al vrij onwaarschijnlijk om 11kg te gainen in 12 weken.

Maar als het echt zo is kan je altijd nog een carriereswitch maken naar bodybuilder, want dan heb je echt god tier genetics.

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Tsjah, dat zie ik niet zo zitten. Ik hou nog veel te veel van bier, stappen en een heerlijke vette pizza zo nu en dan. Al ben ik over het algemeen wel erg gezond aan het eten, om alles te laten liggen is me te veel. Al ben ik wel gevraagd mee te doen aan de beachboy klasse, en dat ga ik misschien doen, maar verder hoeft voor mij niet. :)

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wanneer is het juiste moment om te gaan deadliften met een belt? Mijn deadlift is in verhouding best laag (squat 110, deadlift 130), maar merk ook dat als ik m'n max DL ik niet helemaal de juiste vorm kan vasthouden. Zou een belt daarbij kunnen helpen?

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik gebruik tot aan 1.2 BW geen belt (120 kg). Alles daarboven gaat gewoon de belt om. Let wel dat een belt er voor zorgt dat je je core fixeert. Door de belt kun je een behoorlijke druk uitoefenen, wat er voor zorgt dat je vorm beter kan zijn. Let alleen wel op dat je blijft liften zonder belt, om je core te blijven trainen. Doe je een belt om, lees dan in op een juist gebruik van de belt bij het deadliften en squatten. Bij mij in de gym gebruikte in het begin bijna niemand een belt, sinds er een paar boven bw squatten en deadliften denkt ineens iedereen dat een belt de heilige graal is, om hem alsnog niet strak genoeg om te doen en bij 80 kg squat hem om te doen.

Er zijn trouwens ook dagen dat ik helemaal geen belt om doe, als ik voor de reps ga bijvoorbeeld.

Speaking of which; na een irritante slijmbeursontsteking gisteren 4x150 kg gesquat onder parallel en met spotter. Sinds juli geen 150 er meer op gehad. :)

Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  10. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Eindelijk wat progress! Ik ben alleen maar zwaarder geworden afgelopen tijd, wat ik eigenlijk niet zo graag wil, omdat ik nu echt richting de 70kg ga, maar m'n taille is nu wel ietsjes smaller (2cm). It's a start en ben er eigenlijk wel blij mee. :D

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet zo letten op gewicht. Kijk eerder naar hoe het in de spiegel eruit ziet, zoals hier al es werd gezegd

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ja, maar dat vind ik wel moeilijk, ook al weet ik wel dat het niet vet is wat erbij is gekomen ga ik misschien toch kijken wat ik kan doen om onder m'n onderhoud te komen met eten, want heb afgelopen tijd wel veel meer gegeten dat het dieet wat ik had gemaakt

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je weet ook dat spierweefsel zwaarder is dan vetweefsel

14. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ja wist ik al ;p

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet doen. Voorlopig alleen de spiegel aanhouden, wat UpInSmoke al zegt.
    Onder je onderhoud gaan eten is bij jou op dit moment echt niet handig.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat is geen geval ooit handig. Niemand zou een reden kunnen verzinnen om dat goed te doen klinken. Alle redenen die wel verzonnen worden zijn bullshit. :)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    In april woog ik op de sportschool 77,6. Spier 40% vet 18%
    Nu 87,6. Spier 39,2% vet 19,5% :confused:

Wel op zo'n kut weegschaaltje alles gemeten, voor me gevoel niks dikker geworden. Mocht het echt 19,5% zijn (wat overigens niemand me schat) dan word het cutten een hel vanaf april!!! Ben 1.80 dus dan zou ik met 87,6 en bijna 20%vet er uit moeten zien als een klein dikkerdje :)

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    10kg aangekomen? :-/ en geen vet verlies? Ding is kapot

Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Voorzichtig he UpinSmoke.
    Misschien hebben we hier te maken met een tweede Head Ninja.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nee ik zeg nergens dat ik vet verlies verwacht. Ik vind het alleen raar dat de verhouding is veranderd. Geloof best dat als op 18% vet zat en 40% spier dat het in die verhouding is gebleven. Want strakker ben ik niet er op geworden. Dan zou het 5 kilo spier zijn in 8 maanden en 5 kilo vet maar dan is de verhouding nog hetzelfde. Maar nu heb ik zeg maar 4 kilo spier en 6 kilo vet erbij volgens dat ding en dat valt wat tegen. Vooral omdat ik dat extra vet niet zelf zie. Meer maak ik er niet van.

Begrijp ook wel dat het geen 10 kilo spier is. Dat zet ik toch ook helemaal niet neer? Dus om nou die vergelijking met head ninja te maken slaat nergens op! Was het maar zo feest dat het zo snel kon gaan.

Laatst bewerkt: 15 dec 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina