Klopt man. En afgezien van Titanfall en Infamous zal dat ook nog wel even zo blijven denk ik. Denk pas dik na de E3 of later dat we echt toffe shit gaan zien. Het verschil is echter dat Xbox One's launch toch verschillende titels in aanbod had zoals Forza 5, iets wat PS4 volledig mist. Daarnaast krijgt de Xbox One in februari Plants vs Zombies GW, die ik er zelf verasssend leuk uit vind zien. Wat heeft PS4 in de planning staan voor dan?
Het is volgens mij altijd zo met nieuwe consoles...het duurt een aardig tijdje dat we iets echt boeiends gaan zien. Eigenlijk zijn Titanfall en Infamous er vroeg bij vergeleken met de vorige gen.
Bedoel je nou het eerste uitstel? Want er is niets officieel bekend over een Q3 uitstel he
Idd Hybrid, zeer jammer dat dat gebeurde, want MS had overduidelijk de betere show. Qua games was Sony's show slaapverwekkend. Ik blijf het sowieso deels jammer vinden dat de visie van MS niet door is gegaan. Tuurlijk waren die DRM dingen niet goed. Maar discloos gamen? Nooit meer discs hoeven swappen? Jammer hoor...allemaal weg.
Laatst bewerkt: 13 dec 2013