Welkom allemaal, bij de onze eigen XBW-Rivals Challenge! Zoals jullie hebben kunnen lezen staat de 'Spec Miata' Rivals Challenge op het programma. Deze is te vinden onder de 'Spec Challenges'. Dit houdt in dat er wordt gereden met een vaste auto die je niet upgraden en/of tunen. Een mooie uitgangspositie om deze cup mee te beginnen.
Mijn vraag aan jullie, de deelnemers? Wat is jullie voorkeur voor de toekomstige challenges? We kunnen, (1) voordevoet, eerst de Spec Challenges afwerken, met qua snelheid/moeilijkheidsgraad daarin een mooie oplopende lijn (snellere auto's). Ik zou ook (2) willekeurig de 'community monthly' challenges erbij kunnen selecteren (en dat het lot beslist welke Rival er wordt gereden), en als jullie willen ook 3 ) een willekeurig klasse-baan combinatie Class D/C/B/A/S/R/P/X erbij betrekken (al kunnen we die ook voor later betrekken.
Mijn voorkeur gaat uit naar optie 1, en daarna verder kijken. Optie 1 biedt iedereen de kans om, met steeds snellere auto's, in het Rivals-wereldje te groeien. Ikzelf voeg liever geen 'Track-day' geen 'Drift' rivals toe aan de 'playlist' omdat die niets met hotlappen te maken hebben. Autocross ben ik zelf geen grote fan van, maar ik hoor graag wat jullie daarvan vinden! Als daar behoefte voor is wil ik die er best bij betrekken!
hoor graag wat jullie ervan vinden, en ben oko benieuwd naar jullie tijden op Indianapolis!
Laatst bewerkt: 15 dec 2013