1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2014
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 5 mei 2014
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Welkom allemaal, bij de onze eigen XBW-Rivals Challenge! Zoals jullie hebben kunnen lezen staat de 'Spec Miata' Rivals Challenge op het programma. Deze is te vinden onder de 'Spec Challenges'. Dit houdt in dat er wordt gereden met een vaste auto die je niet upgraden en/of tunen. Een mooie uitgangspositie om deze cup mee te beginnen.

    Mijn vraag aan jullie, de deelnemers? Wat is jullie voorkeur voor de toekomstige challenges? We kunnen, (1) voordevoet, eerst de Spec Challenges afwerken, met qua snelheid/moeilijkheidsgraad daarin een mooie oplopende lijn (snellere auto's). Ik zou ook (2) willekeurig de 'community monthly' challenges erbij kunnen selecteren (en dat het lot beslist welke Rival er wordt gereden), en als jullie willen ook 3 ) een willekeurig klasse-baan combinatie Class D/C/B/A/S/R/P/X erbij betrekken (al kunnen we die ook voor later betrekken.

    Mijn voorkeur gaat uit naar optie 1, en daarna verder kijken. Optie 1 biedt iedereen de kans om, met steeds snellere auto's, in het Rivals-wereldje te groeien. Ikzelf voeg liever geen 'Track-day' geen 'Drift' rivals toe aan de 'playlist' omdat die niets met hotlappen te maken hebben. Autocross ben ik zelf geen grote fan van, maar ik hoor graag wat jullie daarvan vinden! Als daar behoefte voor is wil ik die er best bij betrekken!

    hoor graag wat jullie ervan vinden, en ben oko benieuwd naar jullie tijden op Indianapolis!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    :thumbs:


    Sent from beyond.
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Geweldig dit, Ze moeten nu haast gaan maken met mijn Xbox One :D

    Ik heb liever ook geen autocross en al dat zigzaggen, Geef mij maar Optie 1 zolang dat maar niet te snel gaat dat we na een paar weken al in een R1 auto zitten :+
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Optie 1 en inderdaad niet te snel in class stijgen.


    Sent from beyond.
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Mensen die hier mee rijden mogen mij aub als friend toevoegen.
    GT: Ron D Core


    Sent from beyond.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    [Running] FM5 Rivals Challenge

    Optie 1. Geen drift/bowling/pylonnetjes aub. Track day kan vind ik op zich wel.


    Alle klasses gewoon doen. Lekker afwisselend, ook al zijn sommigen slecht op de baan te houden. Biedt ook kansen voor een verplichte tune setup.

    GT: Surreallistic
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga zeker mee doen, de auto's, klasses of banen maken me niet heel veel uit. Zolang het maar races zijn, geen driften of andere minigames dus. Optie 1 dus.

    GT: IceDFire
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Eerste paar rondjes gedaan. Rijd best lekker die Mazda. Kan me van fm4 nog slecht rijgedrag herinneren,of dat lag misschien aan de tune die bij die competitie auto hoorde. Ik was die smeris auto :)

    Kom nu uit op 1.54:7xx
    Zag dat Tender al een 1.59.8xx ofzo had staan. Zal wel komen door het volledig handmatig schakelen, dat beheers ik dus totaal niet. Reed vroegah volautomatisch, maar door fm4 handmatig gaan schakelen. Scheelt een berg.

    Maar 1 bocht vat ik nog niet voor wat betreft clean lap. Net voor het rechte stuk in het midden van het circuit heb je een scherpe rechtse bocht. Je kan blijkbaar daar voor een bepaald deel volledig over de witte streep heen. Ik kan nog niet goed volgen waar wel, en waar niet. Ene keer clean lap, andere keer niet.
    Net als op Spa trouwens, bovenaan Eau Rouge.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb +- anderhalf uur rondjes gereden met de Mazda, en weet eigenlijk nu wel hoe die eerste bocht in elkaar zit. De beste tijden kreeg ik door gewoon af te snijden. Je kan echt een flink stuk over het gras heen daar. Misschien handig, ik gebruik de rewind functie als ik de eerste bocht verpest, scheelt weer een rondje rijden :+

    Het duurde even voordat ik de smaak te pakken had met de Mazda (ik vind het een rot auto), maar voor nu ben ik tevreden met mijn tijd. Ik ben gestopt toen mijn achterbanden 50% versleten waren, auto begon steeds meer te slippen :mad:
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wordt je rondje dirty!
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Het beste is toch nog steeds met koppeling schakelen, Ik had het eigenlijk al in een avondje geleerd. Je moet het is proberen om je koppeling op A te zetten dan kan je in een redelijk vloeiende beweging zowel je koppeling als je schakelknop indrukken en scheelt toch weer wat tijd :D
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Opschakeln is het probleem niet zo, terugschakelen daarentegen....

    En icedfires rondje is clean Flavour. Net zelf nieuwe poging gedaan en achter Tender aangereden. Duidelijk dat het door het schakelen komt. Op het laatste stukje Brickyard zie ik m weglopen. Rest zit ik er niet overdreven ver achter.

    Zit nu met zelfde instellingen op 1.54:1xx. 1.53:7xx is haalbaar, was maar net aan dirty lap.
    We hebben nog even
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh, dacht dat replay functie je rondje dirty maakte?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat hij bedoelde dat hij 3 of 4x de rewindknop indrukt, totdat hij weer vóór de startlijn is (doe ik namelijk ook als ik bocht 1 verpruts), dan is je nieuwe poging wel clean.

    Ik ga vanavond ook eens een degelijke tijd neerzetten:thumbs:
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik bedoelde idd terug rewinden tot aan de start/finish.

    Enne, nog degelijker, die tijd? Dan moet ik ook weer aan de bak zeker? :+.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je moet nog effe aan de bak vrees ik! Je kunt echt schandalig veel afsnijden in bocht 1, heb ik perongeluk ontdekt|:- Veel meer dan in FM4.
    Tussenstand:
    [​IMG]
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Wat!? Je rijd 1:51.xxxx 0_o

    Herstel 1:49.xx WTF!!!!!

    Sent from beyond.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha ja Tender kan altijd sneller. Denk je snel te zijn tijdens een kwalificatie dendert de tendermachine er weer overheen. :+
     

Deel Deze Pagina