[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Smooth Criminal. :cool:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :b:

Dat was wel heel slecht van mij :x

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zijn er hier Hagenezen op XBW? Wat een kutgemeente hebben jullie. Zat even naar Hart van Nederland te kijken, moet een goed ogende lunchzaak wijken voor het bestemmingsplan van de gemeente voor een groot plein. Eigenaar zit daar al drie generaties en dan krijgt die man en zijn gezin ook nog eens niets vergoed, maar moet een jaar lang zichzelf maar zien te redden. Zo ontzettend kansloos. Er is ook geen pijl op te trekken soms, die gemeentes en hun boevenbende. Die vent uit Roermond & anderen hadden ook gewoon de bijstand in gemoeten wat mij betreft. En WTF hebben ze die wachtregeling voor nodig? Is ook geen zinnige verklaring voor of wel??? Hier zijn dus onder andere ondernemers als die man & zijn gezin op dat plein in Den Haag de dupe van. Met al het technisch vernuft kunnen ze niet even om dat pleintje heen bouwen en dat stukje waar die zaak op staat als laatste doen?

Sorry, maar moest die even kwijt & en ik ken die hele zaak of Den Haag niet eens. =(

Laatst bewerkt: 23 dec 2013
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat heeft dat met de gemeente te maken?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die willen dat die zaak daar verdwijnt omdat ze anders niet fatsoenlijk het plein kunnen verbouwen. En die man moet met zijn oude lunchzaak verdwijnen voor een heel jaar, wat financieel niet te behappen is natuurlijk. Hij krijgt er ook nog eens niets voor terug, plus het feit dat de gemeente ook niet eens rekening houd dat dit een begrip is voor veel Hagenezen. Ja, dan kun je denken: Maar zo werkt het nu eenmaal. Dat vind ik te simpel gedacht en een bewijs van deze lompe maatschappij, op bijna alle niveaus. Gewoon triest, meer heb ik er ook niet over te zeggen. Kijk het stuk maar eens terug, dat is mijn advies. Ik denk dat je jezelf ook wel een beetje kwaad maakt en dan begrijpt wat ik bedoel.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 24 dec 2013
  8. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Den Haag, represent :cool: :+

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Allemaal eikels daar in Den Haag. :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Den Haag of 's-Gravenhage is de hoofdstad van de provincie Zuid-Holland, en met 510.320 inwoners (1 oktober 201:cool: de op twee na grootste gemeente van Nederland, na Amsterdam en Rotterdam. De gemeente behoort tot het Stadsgewest Haaglanden, en deze agglomeratie telt 1.088.508 inwoners. Tezamen met Stadsregio Rotterdam vormt Stadsgewest Haaglanden de Metropoolregio Rotterdam-Den Haag, de 213e geürbaniseerde agglomeratie in de wereld. Deze regio maakt weer deel uit van de Randstad.

De Nederlandse regering en het parlement zijn in de stad gevestigd, en het is de residentie van het koninklijk huis. Al is Den Haag niet de hoofdstad van Nederland, het vervult voor een belangrijk deel de rol die meestal aan een hoofdstad voorbehouden is. Zo staan bijna alle ambassades en ministeries in Den Haag. Daarnaast is de stad standplaats van vele nationale en internationale rechtscolleges, waaronder het Internationaal Gerechtshof, en het Internationaal Strafhof, wat Den Haag tot een vooraanstaande vestingsplaats van de Verenigde Naties maakt, tezamen met New York, Wenen, Genève, Tokio en Nairobi.

Bron: Wikipedia.

Laatst bewerkt: 24 dec 2013
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :lol:_O_

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wikipedia is een slechte bron die je niet mag gebruiken omdat deze te makkelijk aanpasbaar is. =(

:+

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Jij moet gewoon je mond houden. :mad:

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Den Haag is echt een kutstad. Sterker nog, het is niet eens een stad aangezien ze geen stadsrechten hebben :+

Dat maakt het 't grootste kutdorp van Nederland.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ook echt een Gmail-adres. :lol:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Man van het volk. Niet nodig om extra geld te spenderen aan nonsense zoals een betaald email adres. Dat is voor de linkse elite.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lol wut?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom moet het nu weer provocerend zijn? Alsof de bijbel geen leugen is...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dan hoef ik nog geen stickers op mn deur te hebben...

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee precies, dat bedoel ik, waarom moet het provocerend zijn. Losstaand van mijn mening of geloof waarom zou ik een dergelijke sticker willen plakken waardan ook op. Alleen om mensen te provoceren? Nee dat is de oplossing voor het probleem...

Deel Deze Pagina