[yt]ibMnqAARtl0[/yt] Ziet er sweet uit eigenlijk. Adviesprijs is maar €30, omdat de game kort is of gewoon omdat ie anders niet verkoopt? Alleen Tools of Destruction gespeeld, neem aan dat het verhaal niet zo complex is dat ik deze game niet kan spelen? Misschien maar kopen anders.
Het is geen volwaardige Ratchet and Clank, daarom. Wel uitgebreider dan Quest for Booty, maar niet zo uitgebreid als Tools of Destruction en A Crack in Time. Daarom is de adviesprijs 30 euro.
Gisteren effe gespeelt, en speelt weer heerlijk. Nieuwe wapens en tech zijn weer erg leuk gedaan. @Fiasco: er zijn wel wat verwijzingen naar Crack in Time, maar prima te doen zonder die game gespeeld te hebben (al zou je die ook moeten spelen omdat het een topper is). Leuke extra: als je Nexus koopt, krijg je Quest for Booty er ook bij!\o/ (heeft veel pirates, dus is automatisch cool)
Zojuist Silent Hill: Downpour uitgespeeld. Ik hou erg van Horror games en ik vond deze ook best vermakelijk. De sidequests waren leuk en afwisselend en ook de main story was prima. Enige minpuntje is dat er maar 5 verschillende vijanden in zaten :/ Het is geen spel dat ik nu nog 2 keer uit ga spelen voor alle trophies. 1 keer is mooi geweest
Aan Jak & Daxter begonnen. Ziet er nogsteeds heerlijk uit in HD, man wat heb ik zo'n game gemist deze gen .
R&C Nexus uitgespeeld. Tof, omdat het R&C is, maar van alle Future delen toch wel de minste. Minder humor, minder Qwark....en volgens mij ook korter dan Quest for Booty (en die maar 15 euro was op release). Geen spijt van mijn aankoop, maar duidelijk de minste van de serie. Een deel moet dat toch zijn, toch?
Nu ben ik net met n... Wrath of the with whitch begonnen vroeg me af als je meer helpertjes/monsters in je team krygt word de ecp dan door allen verdeelt of blijft dat hetzelffde
Ik hoop wel enorm dat ik ergens in 2014 de mogelijkheid krijg om Skyrim ook op m'n PS4 te spelen.. Blijf het een heerlijk spel vinden om het soms erin te gooien.
Top 10 PS3 exclusives van Insidegamer http://www.insidegamer.nl/artikel/108566/de-10-beste-ps3-exclusives Ben het grotendeels wel eens met deze lijst. Alleen had ik Heavy Rain op de plek van Ni No gezet (Ik heb weinig met Ni No)
gister met metal gear 4 begonnen, vond deel 1 & 3 echt legendarisch.. maar deel 4 weet me nog niet echt te pakken... hebben meer mensendit?
Wil er met de kerst eindelijk eens aan beginnen Ben echt benieuwd, soms pakt een game je en soms totaal niet en is het niet te zeggen waaraan dat ligt. Had ik ook met de Uncharted reeks, waarbij het derde deel me eigenlijk nooit pakte, terwijl het eerste en tweede deel dat wel deed. MGS 1 en 3 blijven mn favoriete MGS games. Vooral het eerste deel, weet nog precies toen ik die game op mn ps1 kreeg
Jup totaal mee eens, MGS1 zou ik nooit vergeten, en 3 was ook gruwlijke goed! Enige games die ik in heel mn game ''carriere'' meerdere malen heb uitgespeeld Maar mgs 4... ik weet t niet.. IK moet me er bijna toe zetten het weer te proberen, miss over een paar weken maar...
Ik snap t helas ook niet, nu maar ff resistance 3 aan t spelen, heb deel 1 en 2 niet gespeeld (hoe zijn die?) vind t verhaal niet denderend, maar de wapens is wat r3 leuk maakt
Damn, zusje nu al hele ochtend/middag bezig met Heavy Rain. Beetje weer mee zitten kijken, blijft ook zo gruwelijk tof. Al paar keer uitgespeeld, blijft gigantisch boeiend en sfeervol. Wel geinig om te zien dat we van alles uit Beyond en Heavy Rain merken dat doen denken aan Sherlock Holmes. Namen van personages en dergelijke. Zou ook wel tof zijn als Quantic een gruwelijke Sherlock-game maakt of een detective game. Beyond: Two Souls Heavy Rain The Last of Us Uncharted 2: Among Thieves Metal Gear Solid IV Top vijf PS3 imo.
Nummer 1,2 en 3 zijn voor mij echt de reden geweest dat ik nog een PS3 heb gekocht. Dat lijken me echt zulke gave en goede games. Zulke games miste ik gewoon op de Xbox 360.