1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    [yt]ibMnqAARtl0[/yt]

Ziet er sweet uit eigenlijk. Adviesprijs is maar €30, omdat de game kort is of gewoon omdat ie anders niet verkoopt? Alleen Tools of Destruction gespeeld, neem aan dat het verhaal niet zo complex is dat ik deze game niet kan spelen? Misschien maar kopen anders.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is geen volwaardige Ratchet and Clank, daarom. Wel uitgebreider dan Quest for Booty, maar niet zo uitgebreid als Tools of Destruction en A Crack in Time. Daarom is de adviesprijs 30 euro.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gisteren effe gespeelt, en speelt weer heerlijk.:thumbs:

Nieuwe wapens en tech zijn weer erg leuk gedaan.

@Fiasco: er zijn wel wat verwijzingen naar Crack in Time, maar prima te doen zonder die game gespeeld te hebben (al zou je die ook moeten spelen omdat het een topper is).

Leuke extra: als je Nexus koopt, krijg je Quest for Booty er ook bij!\o/
    (heeft veel pirates, dus is automatisch cool:))

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Zojuist Silent Hill: Downpour uitgespeeld. Ik hou erg van Horror games en ik vond deze ook best vermakelijk. De sidequests waren leuk en afwisselend en ook de main story was prima. Enige minpuntje is dat er maar 5 verschillende vijanden in zaten :/

Het is geen spel dat ik nu nog 2 keer uit ga spelen voor alle trophies. 1 keer is mooi geweest :)

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Aan Jak & Daxter begonnen. Ziet er nogsteeds heerlijk uit in HD, man wat heb ik zo'n game gemist deze gen :mad:.

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    R&C Nexus uitgespeeld.

Tof, omdat het R&C is, maar van alle Future delen toch wel de minste.
    Minder humor, minder Qwark....en volgens mij ook korter dan Quest for Booty (en die maar 15 euro was op release).

Geen spijt van mijn aankoop, maar duidelijk de minste van de serie.
    Een deel moet dat toch zijn, toch?

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nu ben ik net met n... Wrath of the with whitch begonnen vroeg me af als je meer helpertjes/monsters in je team krygt word de ecp dan door allen verdeelt of blijft dat hetzelffde

8. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hier bully op ps2 nóg ? Rockstar maakt er nog 1 voor PS3-4

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik hoop wel enorm dat ik ergens in 2014 de mogelijkheid krijg om Skyrim ook op m'n PS4 te spelen.. Blijf het een heerlijk spel vinden om het soms erin te gooien.

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Oke... 8) Wat dramatisch geschreven die shit. Wel top dat Demon's Souls zo hoog staat natuurlijk :p

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    gister met metal gear 4 begonnen,
    vond deel 1 & 3 echt legendarisch..
    maar deel 4 weet me nog niet echt te pakken... hebben meer mensendit?

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wil er met de kerst eindelijk eens aan beginnen :cool:

Ben echt benieuwd, soms pakt een game je en soms totaal niet en is het niet te zeggen waaraan dat ligt. Had ik ook met de Uncharted reeks, waarbij het derde deel me eigenlijk nooit pakte, terwijl het eerste en tweede deel dat wel deed.

MGS 1 en 3 blijven mn favoriete MGS games. Vooral het eerste deel, weet nog precies toen ik die game op mn ps1 kreeg :cool:

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    MGS 1 blijft mijn best game ever.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Jup totaal mee eens, MGS1 zou ik nooit vergeten, en 3 was ook gruwlijke goed!
    Enige games die ik in heel mn game ''carriere'' meerdere malen heb uitgespeeld
    Maar mgs 4... ik weet t niet.. IK moet me er bijna toe zetten het weer te proberen, miss over een paar weken maar...

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    4 is een geweldige game. :D

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap eigenlijk ook niet dat als je 1 en 3 gruwelijk vet vond, je deel 4 dan niet leuk vind....:confused:

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap t helas ook niet, nu maar ff resistance 3 aan t spelen, heb deel 1 en 2 niet gespeeld (hoe zijn die?) vind t verhaal niet denderend, maar de wapens is wat r3 leuk maakt

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Damn, zusje nu al hele ochtend/middag bezig met Heavy Rain. Beetje weer mee zitten kijken, blijft ook zo gruwelijk tof. Al paar keer uitgespeeld, blijft gigantisch boeiend en sfeervol. _O_
    Wel geinig om te zien dat we van alles uit Beyond en Heavy Rain merken dat doen denken aan Sherlock Holmes. Namen van personages en dergelijke. Zou ook wel tof zijn als Quantic een gruwelijke Sherlock-game maakt of een detective game.

1. Beyond: Two Souls
    2. Heavy Rain
    3. The Last of Us
    4. Uncharted 2: Among Thieves
    5. Metal Gear Solid IV

Top vijf PS3 imo.

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Nummer 1,2 en 3 zijn voor mij echt de reden geweest dat ik nog een PS3 heb gekocht. Dat lijken me echt zulke gave en goede games. Zulke games miste ik gewoon op de Xbox 360.

Deel Deze Pagina