Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hobbit 2
    Gister in de bios gezien. 3D boeide me geen fuck, zie het amper en vind het eerder nutteloos dan iets toevoegen en het verplicht met zo een brilletje op zitten... Nee, 3D zal mijn ding nooit worden.
    Anyway, verder een toffe film. Was wel weer even kwijt wat er in deel 1 gebeurd was. Enerzijds had ik het idee een nieuw verhaal te kijken en anderzijds een doorlopend verhaal. Blijft toch een beetje hetzelfde als LOTR en het 'water-stuk' was wel lame.
    Verder erg genoten. Toch wel weer een film waar enorm veel moeite in is gestoken, itt menig andere film. Nu weer wachten op deel 3.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie helemaal geen 3D en dat is wel kut met deze film. 2D versie is hooguit 1x per dag en we waren trouwens iets van 10-15 minuten te laat en konden geen tickets meer printen bij Pathe de Kuip.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Haha wow wist niet dat hij recordhouder was van meeste nominaties zonder te winnen.. Ken hem echt alleen als Lawrence en die film was niet echt mijn ding.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Officieel gezien is het Sound Mixer Kevin O'Connell met 20 nominaties en nog nooit gewonnen. 8)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    http://www.imdb.com/name/nm0640114/

    Haha best zielig eigenlijk. 8)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Sound Design.. Dat is ook niet heel spannend toch? Dacht eerst dat het een composer was van o.a. Indiana en Star Wars :+


    Oja, gisteren deel 2 van Chi Bi gezien. Echt epic zeg, aanradertje :cool:.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Same here. Weet je ook hoe dit komt? Ik heb zelf vroeger een lui oog gehad...geen idee, maar wie weet komt het daardoor. Al kan ik wel enigszins diepte zien in een game als Crysis 2 bijvoorbeeld. Het lijkt dan net of de HUD elementen buiten het scherm zitten, het voegt alleen niets toe, games en films niet. Maar in het geval van een bios..betaal je extra voor die bullshit. Je kan gvd tegenwoordig nog amper naar een normale versie van zo'n film. :mad:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet hoor, maar zelfs hier in Zeeuws-Vlaanderen kan je nog kiezen voor 2D of 3D. Is het echt zo moeilijk om 's avonds een 2D versie te vinden, juist bij de grotere bioscopen?
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja, helaas weel.

    Sent from my Batmobile
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan best, ik heb een veraf en een dichtbij oog. Het voordeel daaraan is wel dat ik geen bril nodig heb, tenminste voorlopig niet. Maar 3D waarnemen lukt niet.

    @Willem: Nou, hier in Rotterdam bij Pathe was er gister voor de hele dag slechts 1 2D versie van Hobbit 2. :+
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    You're Next
    Eerste gedeelte was erg saai en slecht geacteerd. Daarna wordt het cliché en voorspelbaar. Echter, naar het einde toe wordt de film toch steeds vermakelijker en meer grof (misschien ook wel daarom vermakelijker).

    edit:

    Die Welle
    Stond al heel lang op mijn 'to-watch'-lijst en nu dan eindelijk eens (volledig) gezien. Fantastische film. Enerzijds zo eenvoudig van opzet (geen high-tech sfx en overrated acteurs etc), maar desondanks enorm sterk en boeiend. Nu kun je tich experimenten doen, die ongetwijfeld lang niet allemaal zo hevig aflopen, maar toch. Geeft toch wel aan dat we enorm beïnvloedbaar zijn en wat we op het ene moment denken dat goed is, op een ander moment helemaal niet zo goed blijkt te zijn.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Eh, eigenlijk Depp moe. Weirde rollen elke keer, gaat Strange ook straks weer Jack Sparrow zijn.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Valt mee, ik denk dat hij wel gemaakt is voor die rol. Doctor Strange is volgens mij wel net weer wat anders dan Jack Sparrow.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Totaal anders, daarom moet Depp het ook niet gaan doen want dan loop je het risico dat hij net als in the Lone Ranger gewoon een Jack Sparrow met een ander pakje gaat spelen

    sowieso vind ik hem er niet echt bij passen in het Marvel universum als acteur, ik zie hem niet zo naast de rest van de Avengers staan
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pffff Johnny Depp... te veel hetzelfde zien doen.

    En ik heb vaak het idee dat bij nieuwe superhelden je geen super bekende acteur moet hebben, maar juist de iets meer onbekende, zodat het personage echt lijkt. Anders zie ik gewoon de acteur.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Gewoon Gosling als Dr Strange doen.
     
  17. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Alsjeblieft niet, dat is alleen nog maar erger. Ik snap echt niet wat iedereen daar nou in ziet... |:-
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dr Strange die 120 minuten lang melancholisch voor zich uit zit te staren , nee dank je

    Eens, geef iemand de kans om zich dat personage echt eigen te maken

    en als er dan perse wat starpower in moet cast dan een bekendere acteur als een villain
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Beetje zoals Tom Hiddleston als Loki bedoel je? Dat pakte wel goed uit, Loki was awesome en nu kent iedereen pas uiteindelijk Tom.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ryan Gosling heeft goede films en kan goed acteren, maar valt wel een beetje in herhaling de laatste tijd. :+

    Precies. :thumbs:

    Ja, bijvoorbeeld. Goed voorbeeld.
     

Deel Deze Pagina