1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat is het voordeel van Brinta tov muesli?
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vorig jaar ben ik begonnen met een work-out die ik combineerde met whey proteinshakes. Door 2x per week te trainen heb ik gezorgd voor een lichaam met weinig vet (8% vetpercentage) en dus zichtbare spieren.
    [​IMG]
    Ik weeg nu 68kg en probeer het sporten te combineren met meer eten (volle kwark voornamelijk). Mijn doel is nu om breder te worden in de totale omvang zonder dat ik mijn zichtbare spieren (met name de six-pack) verlies. Ik wil een nieuwe shake proberen maar heb echt geen idee wat voor mij de juiste weight gainer is, wie kan mij helpen? Ik zat nu op deze site te kijken: http://shop.extremeandfit.eu/
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Viktor, op bodynet staan heel veel goede voeding schema's en mensen die je echt goed advies kunnen geven. Het gaat natuurlijk niet alleen om die ene shake. Ben zelf pas een jaar bezig en ook nog zoekende. Weight gainers geprobeerd maar nu gewoon over gestapt op Whey shake + ultra fine oats van body en fit.

    http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/koolhydraten-alle/body-fit-sportsnutrition/ultra-fine-oats/

    Neem het na mn training. Het is gewoon havermout maar gaat perfect door je eiwit shake heen. Complexe koolhydraten en helemaal geen suiker toegevoegd. En een stuk goedkoper dan menig andere shake! Als ik alles moet geloven zijn er bij veel weight gainers suiker toegevoegd waardoor je wel aankomt maar ook wel meer kans hebt dat er ook vet bij komt.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Klinkt goed!

    Maar is het niet logischer om die koolhydraten vóór de training binnen te krijgen?
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, waarom denk je dat? :)
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hey Viktortje007!

    Geen weight gainer nemen. Je wilt gainen maar niet te veel aankomen, dus wat je moet doen is een paar honderd calorieën boven je onderhoudsniveau (kan je uitrekenen) gaan zitten. Dan moet je zelf kijken of het dan goed gaat, heb je nog te veel spierpijn/ weinig gains dan kan je de cals verhogen.

    Neem geen weight gainer maar gewoon whey. Ook helemaal niet nodig om een weight gainer te nemen sinds je waarschijnlijk helemaal niet zoveel hoeft te eten totaal.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    No offense (ik weet het), maar als een mooi lichaam je doel is dan is zou ik ook je onderarmen wat trainen. Die lopen in mijn ogen wat achter namelijk.

    Niet dat ik me veel bezig houd met esthetische waardes en er veel kennis van heb. Maar dat viel me gewoon op. :)
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ff een vraagje he, je wil geen of nauwelijks vet aankomen, waarom eet je dan in gods naam volle kwark? En daarnaast moet je gewoon meer trainen dan 2x in de week als je echt goed wil gainen. Dat weinig vet is gewoon omdat je dat altijd al hebt gehad wss en komt dus niet door het sporten. Een normaal persoon wat op 8% wil staat moet daar echt heel veel moeite voor doen en zal dat nooit redden met maar 2x in de week sporten.
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Oké soya melk is dus super chill. Echt nul last van jeuk. Wat ik bij gewone melk wel kreeg. Dus kan nu weer iedere dag dikke pan met havermout maken. Enige nadeel is dat het 1,70 per liter kost.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks Danny! Ik heb ook de whey genomen met ultra fine oats, ben benieuwd :D
    Bedankt Int_wannaB!

    None taken, ben meteen even gaan zoeken naar goede oefeningen hiervoor ;)
     
  11. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik lees hier over die dingen zoals horizon pindakaas enzo, maar kan gewone Calvé ook? Ik las namelijk laatst ergens dat er in de goedkopere varianten transvet zit ipv normaal vet.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik koop die horizon omdat er geen toegevoegd zout of suiker in zit. Weet niet van Calve

    Had die van bodyenfit ook geprobeerd. Lekker, maar vrij duur voor zo een klein potje
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zolang er maar geen geharde vetten in zitten :)

    Ik had hiervoor ook altijd Calvé.
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Oké chill thanks!

    Trouwens zie net dat er oestrogeen in soja melk zit. Niet teveel van nemen dus anders lekkere boobies ;)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tja, daar zijn hele discussies over geweest:

    http://www.ergogenics.org/voeding84.html
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Jij gaat ervan schrikken als je erachter komt waar allemaal synthetische oestrogenen aan toegevoegd worden. Denk maar eens aan kip. Normaal oestrogeen heeft ieder lichaam nodig, maar de synthetische variant kan je niet zo goed hebben. Schijnbaar zet je dat om in DHT en acne.

    En overal zit wel oestrogeen in. Ook in witte rijst bijvoorbeeld.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gaan we nu ook al aan oestrogeen levels denken terwijl men het brood nog lang niet laat staan?

    Beetje onzinnig i.m.o....als we al op dat niveau gaan praten zou ik mij veel drukker maken om de cortisol levels na een training en hoe je dat tegen kunt gaan...
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben een heel eind op weg. Ik eet tussen de 0 en 2 plakken per dag :)
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebben we het over alle brood. Volkoren en spelt? Ik hou van mn ei met 2 sneetjes brood. Daar buiten eet ik geen brood
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95


    Doe je netjes, ik vind het toch wel erg lastig om constant maar lekkere en betaalbare vervangers te vinden. Nu zo´n 12kg afgevallen in de laatste 5 maanden, wil er nog zo´n 5kg af, in mijn eetpatroon is nog een hoop winst te behalen dus ik zal dit topic eens doorlopen naar goede voeding suggesties.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina