Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik eet qua koolhydraten voornamelijk havermout overdag. Alleen als ik een eitje bak gooi ik er wel eens een broodje onder. Maar ik heb mij eigenlijk nauwelijks verdiept in de nadelen van brood. Dit boek wil ik nog steeds eens lezen:

https://www.goodreads.com/book/show/17333302-grain-brain

al moet je die ook weer niet klakkeloos geloven.

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat is er mis met brood?

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Doe ik niet. Hij waarschuwde me over de oestrogeen in soja. Was ik me uiteraard wel bewust van. Maar vind tietjes wel fijn.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als je je druk gaat maken over oestrogeen level in soyamelk genoeg. ;)

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik eet 0 sneetjes brood per dag, hebben ze hier in Frankrijk niet echt. Behalve baguettes dan maar daar zit amper voedingsstoffen in.

Had geen idee hoeveel oestrogeen erin zat, maar is dus te verwaarlozen gelukkig

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoeveel gram havermout eet je dan op een dag? Ben ik wel benieuwd naar. Want ik eet denk ik 160 tot 200 gr oats per dag en dan nog eens 6 tot 8 sneeen brood. Ik hou eigenlijk niet van brood maar weet niet echt wat een goede vervanger is.

En is het slecht als je teveel zuivel binnen krijg? Voordat ik aan krachttraining deed dronk ik eigenlijk nooit melk en nu maak ik elke dag zeker een liter op. Dan nog een bak kwark er bij. Volgens mij is het niet slecht.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Afgezien van de lactose intolerantie die je zo op zou kunnen bouwen. ;)

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Een liter melk lijkt me wel erg veel eigenlijk. Ik gebruik het zelf alleen in de ochtend om mijn oats mee te mengen, en gebruik soms ipv melk sojamelk. Verder rond de 250gram magere kwark op een dag.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kwark met lijnzaad en fruit. Ik gooi eigenlijk bij al m'n zuivel: brinta in de ochtend en kwark in de middag/avond wel lijnzaad. :+

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Kevf eet voornamelijk havermout ipv brood. Dan moet je wel heel wat melk drinken want havermout met water lijkt me niks :)

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je moet niets natuurlijk, ligt er maar net aan waar je prios liggen. Alternatief voor havermout is rijstebloem en dat is prima weg te tikken met wat isolaat en water. Havermout ook trouwens

12. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Maar waarom wil je zo graag veel melk drinken dan Danny? Die snap ik niet helemaal..

Een liter is imo echt veel te veel. Tenzij je graag op je veertigste bij elke verjaardag van familie je broek vol wilt kakken als je erachter komt dat er kaas op je toastje zit.

Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het hoeft van mij niet maar neem 2x havermout op een dag en een shake dan zit ik op die liter. Daarom benieuwd naar hoe kevf het doet. Toch ook maar een beetje melk gaan minderen dan.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Shake kan toch prima met water?

15. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Shake met alleen water vind ik echt niet te doen. Ik doe dan half water, half melk, dan heb je toch de smaak van het melk erdoorheen wat overheerst

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat voor shake heb je dan. Ik proef alleen maar banaan bij muj

17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ik snap nooit wat mensen zo erg aan die shakes vinden. Ik heb inmiddels vijf verschillende soorten, met en zonder smaak geprobeerd en vind alles met water prima te doen.

18. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Momenteel afslank eiwit van b&f, heb zo'n probeerpakket met alle smaken, maar vind het met alleen water... ja, te waterig :+
    Sowieso is de smaak van zo'n zakje ook nooit erg overheersend, omdat ik met zo'n zakje ongeveer 3x doe. Momenteel sport ik nog maar een half uur per dag, dus heb toch niet zoveel eiwit nodig als eerst

19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Maar drink je nooit gewoon water dan?

20. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    3x doen met 1 zakje? Hoeveel gram zit daar in? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina