Flavour goed gereden hoor, knappe eindsprint nog in de laatste race en volgens mij dus mij voorbijgegaan met 1punt.....
Natuurlijk ga ik niet lopen zeuren over het feit dat Fuzzy te laat ging pitten en dat ik daardoor misschien recht zou hebben op extra punten.....hoe komt dat toch dat iedere keer bij verschillende coureurs dat ze de POST niet lezen of na 3 maal herhalen in de lobby vergeten te pitten??......bananen in de oren of stress?? Ik weet het echt niet. Bij de V8 kwam zelfs in de laatste race de vraag waarom er gepit moest worden als er geen schade was
De 3e plek was wel reeds door Fuzzy bezet, dus die inderdaad was die strijd al gestreden, maar plek 4 was nog wel spannend voor Cold, Flavour en ik. Zelf iets mindere race gereden op caminio, terwijl dit toch wel een favoriet is voor mij. Alleen mijn inlap was clean, dus dat was achteraan starten. De eerste heat weinig gebeurt, anders dan redelijk achteraan gebungeld. Bij de reversed grid een lekkere start, nova bleef ''staan'' en Alfa (die na een sabbatical nog ff snel een mini had aangeschaft'' in de hairpin na de afdaling voorbij. Menno en Loyall hebben mij ingehaald via de pit, op het laatst nog een heigende cold en Flavour in mijn nek. Uiteindelijk daar P3
Menno, Loyall en Fuzzy Gefeliciteerd \o/\o/
Laatst bewerkt: 23 jan 2014