1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mini Challenge Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 30 sep 2013.

  1. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is wel heel snel!!Knap. Wordt nog 4 seconde zoeken8)

    Thanks divimus

    Ik neem trouwens aan dat tijdens de race minimaal 2 wielen op het asfalt moeten blijven!? Anders is in de snelle chicane veel te winnen over de gele strepen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nee, 020 - Feyenoord moet vandaag en dat kan ik echt niet missen :+

    edit : & Ja, Normale regels gelden en dus 2 wielen op het asfalt.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zo, na lange tijd geen Forza meer gespeeld te hebben zou ik graag weer s een raceje meedoen en mss straks een kampioenschap. Ik hoorde van Flavour dat ik vanavond aan kan haken. De Mini John Cooper Works A556 uit de clubgarage van 3/11/13 is t heh? Moet ik nog iets met nummers, inschrijven bij sign in topic van xbwracing of verplichte stickers doen, of hoeft dat nog niet als invaller?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    inschrijven bij sign in topic van xbwracing is wel handig. Stickertje op je auto plakken zou leuk zijn maar is niet erg voor een raceje denk ik.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, tnx. Heb me ingeschreven daar. Hoe krijg ik zo'n bar zoals iedereen heeft? Of gewoon ff zelf ontwerpen? Stickers heb ik helaas geen tijd meer voor, dus wordt t ontwerp van Tender. Ik schakelde altijd zelf, maar na 2 jaar niet meer oefenen zet ik dat uit en Stabiliteitscontrole aan. Ga ff wat rondjes rijden, gaat t lekker doe ik mee, anders durf ik het niet aan, wil namelijk niemand schade rijden (neem aan dat schade gewoon op simulatie staat nog steeds?) en dan rijdt ik achteraf wel ff mee als jullie nog doorgamen en dan ga ik wat oefenen voor een nieuwe cup ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Prima! Loyallronin heeft die balkjes gemaakt, misschien kan je hem vragen of hij er een wil maken. Je mag er ook 1 zelf maken natuurlijk als je wilt. :)
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]
    [​IMG]

    Andere klassementen komen eraan :D
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Hè Divimus, op Tsukuba heb ik niet gereden en op Hockenheim heb ik 50 punten.

    De punten van Tsukuba horen bij Reme
     
  9. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik zie 't. Ik wist dat er iets fout moest gaan. Moest het een beetje omslachtig maken was 'm vergeten op te slaan. Zal het even fixen.


    edit : gefixed.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuke race, en een heel hoog niveau vond ik!
    [​IMG]
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeaaaaaaaah eindelijk weer eens een goede race. Stuur voelde goed, auto voelde goed, snelheid voelde goed en een beetje geluk dat ik de lava patch niet inreed. :)
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuk dat ik mee mocht rijden jongens ;) Na 2 jaar zonde racegames en met alle hulpmiddelen aan kon ik niet teveel verwachten, 10e en 8e (10 deelnemers, heat 2 2 uitvallers). Heat 1 bijna schadeloos gereden, 1 minitikje op t blik, heat 2 vooraan gestart, voelde meteen de druk en binnen korte tijd schampte ik al hard de muur. Maar het was leuk! :)
     
  13. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    Eindelijk weer een cup gewonnen

    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    Race zelf ging wel goed. Pole kunnen pakken. Heat 1 een foutje gemaakt en zo P2 binnen gehaald. Goed gereden flavour!!:thumbs:

    Heat 2 in stijl kunnen afsluiten met een overwinning. Nog een PB gereden van
    2;55,4XX

    Was een leuke cup. En auto's met voorwiel aandrijving blijven mijn favoriet. Helaas is een volgende woensdag cup niet mogelijk. Ga weer opleidingen in de avonduren volgen, waaronder de woensdagavond. Kan daardoor wel de volle 100% richten op de AM V12.

    Organisatie weer bedankt!!:b::b: Met name de "1 ronde kwalificeren" is een goede toevoeging geweest._0/_0/_0/_0/_0/ en bedankt
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Gefeliciteerd Menno: De terechte kampioen.\o/ Ook nog met gemiste races zelfs.

    Gelukkig kon ik gisteren nog meedoen.
    Het zag er zelfs tot gistermiddag naar uit dat ik de race zou missen vanwege cursus in de avond.
    Cursus was gelukkig veel eerder klaar dan verwacht en kon ik toch nog meedoen.
    Toch nog wat puntjes meegepakt in de laatste race.

    Ik vermoed dat ik een mooie tweede plaats in het eindklassement heb gehaald.:thumbs:
    Ik had trouwens niet door dat de strijd om de derde plek nog niet beslist was.
    Wie is er nu derde in het eindklassement geworden?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    @ReneNieuwvenn: Moet FuzzySkittle nog worden aangepast in de jouw signature Renenieuwvenn?
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Als ik de uitslagen van Flavour binnen heb zullen de klassementen er vandaag nog op staan
     
  16. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    @ReneNieuwvenn: Moet FuzzySkittle nog worden aangepast in de jouw signature Renenieuwvenn? Graag!!!! En volgens mij ben ik derde geworden maar weet niet zeker!!


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Flavour goed gereden hoor, knappe eindsprint nog in de laatste race en volgens mij dus mij voorbijgegaan met 1punt.....:thumbs:

    Natuurlijk ga ik niet lopen zeuren over het feit dat Fuzzy te laat ging pitten en dat ik daardoor misschien recht zou hebben op extra puntenO-).....hoe komt dat toch dat iedere keer bij verschillende coureurs dat ze de POST niet lezen of na 3 maal herhalen in de lobby vergeten te pitten??......bananen in de oren of stress?? Ik weet het echt niet. Bij de V8 kwam zelfs in de laatste race de vraag waarom er gepit moest worden als er geen schade was :+:+

    De 3e plek was wel reeds door Fuzzy bezet, dus die inderdaad was die strijd al gestreden, maar plek 4 was nog wel spannend voor Cold, Flavour en ik. Zelf iets mindere race gereden op caminio, terwijl dit toch wel een favoriet is voor mij. Alleen mijn inlap was clean, dus dat was achteraan starten. De eerste heat weinig gebeurt, anders dan redelijk achteraan gebungeld. Bij de reversed grid een lekkere start, nova bleef ''staan'' en Alfa (die na een sabbatical nog ff snel een mini had aangeschaft'' in de hairpin na de afdaling voorbij. Menno en Loyall hebben mij ingehaald via de pit, op het laatst nog een heigende cold en Flavour in mijn nek. Uiteindelijk daar P3

    Menno, Loyall en Fuzzy Gefeliciteerd \o/:thumbs:\o/
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    [​IMG]

    Group B klassement komt eraan,

    Gefeliciteerd Menno, Loyall & Rene :D !
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeah en ook GoPro in de laatste avond na 1e plek geknald! :D
     

Deel Deze Pagina