Mwoah. Goal kwam zoals al gezegd werd te vroeg, en 2e helft had Ajax wel de grip op t middenveld Maar Feyenoord heeft zn kansen ook zeker gehad
Pelle een keer hard naast, schaken er 2 keer langs, die voorzet van janmaat die schaken er niet in kreeg en een schot van boetius Het is niet veel maar het was ook niet ongevaarlijk
Mwa Ajax was eerste helft drama en Feyenoord stond daar goed. Feyenoord maakte er alleen vrij weinig van. Het was meer het goed staan om Ajax op te vangen in plaats van zelf voor de aanval te gaan. Ik denk dat het echt heel lastig gaat worden als dit Feyenoord wel veel zelfvertrouwen heeft buiten de resultaten om (iets wat bij Ajax nu echt opvalt). Ik denk echter dat Ajax dit jaar iig weer kampioen gaat worden.
Rooie Marck is een Feyenoord-supporter die is overleden aan kanker. En waarschijnlijk lekker zijn opgestaan in de rust, om 'op te staan tegen kanker'.
Ja dus? Omdat er paar losers dit spandoek ophangen (wat ik afkeur) heeft iedereen dit gedaan? Gewoon een treurig als je zulke acties doet, bah!
Zeg ik dat dan? Nee. Goed nieuws voor Colombia-tegenstanders: Slecht nieuws voor Falcao, mogelijk slecht nieuws voor zijn carrière en slecht nieuws voor Colombia..
Niet reageren op Mallakai joh, die gozer is niet helemaal wijs. Verder een smakeloze actie, maar niet anders gewend van ajax ''supporters''