Ik gaf voornamelijk redenen waarom ik nog steeds eerst een Xbox One in huis haal. In de VS thread heb ik zelf al meerdere keren aangegeven dat de PS4 duidelijk sterker is en dat ik zulke verschillen niet had verwacht. Nergens ontken ik dat de PS4 krachtiger is en dat dat ook nog steeds blijkt. Ik vind alleen de verschillen qua resolutie zelf heel erg meevallen en daarom hoop ik dat ontwikkelaars misschien voor 900 of zelfs 720p kiezen en dan wel 60fps kunnen brengen naar Xbox One.
Uiteraard had ik het liefst gezien dat de Xbox One exact dezelfde resolutie en framerate had als de PS4 versies, maar dat is niet het geval, dat is duidelijk. Alleen vielen die verschillen mij nog erg mee...BF4 of AC4 bijvoorbeeld. Dus eigenlijk zeg je precies de dingen die ik ook denk. Maar voor mij persoonlijk is er genoeg reden om toch eerst voor een Xbox One te gaan, de reden over vrienden is voor mij bijv een heel groot punt alleen al. Had ik echt in mijn uppie gezeten op Xbox Live en dus ook tijdens online gaming...dan was de kans al groter geweest dat ik eerst een PS4 had gehaald.
Ik probeer juist geen fanboy te worden en objectief te blijven over dingen. De beste dingen hopen en verwachten voor mijn main console enzovoort. Dus dat de X1 qua specs achterloopt...is serieus mijn enige minpunt aan de Xbox One.Verder prefereer ik dat ding aan alle kanten over PS4.
Laatst bewerkt: 24 jan 2014