1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Neophyte1986

Neophyte1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat het kan? goed antwoord..

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Komt toch op neer dat de ontwikkelaars geen moeite hebben gedaan on 60fps op de One te krijgen. Stik maar lekker in de One/PS4 versie even snel cashen. :confused:

5. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De xbox 360 digitale versie is op ebay te koop tussen de 8 en 15 dollar heb er zelf omgerekend 6.80 euro voor betaald code invoeren en downloaden maar

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je kan toch zelf wel een reden bedenken?

Waarom kiest een persoon voor Pepsi Cola of voor Spa water terwijl uit de kraan drinken gratis is?

Persoonlijk voorkeur, dat is wat mensen drijft. Vaak tegengehouden door de eigen portemonnee, maar als dat geen beperking heeft, dan ga je niet vergelijken, maar datgene kopen waar JIJ het meest mee hebt.

Wat JOU het meest aanspreekt... Dan is prijsverschil en het aantal pixels irrelevant.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je ziet en voelt het dan. :)

- Ik prefereer het OS/UI van de Xbox One. Hou niet van dit eruit ziet op PS4, doet me weinig.

- Controller
    - Praktisch al mijn vrienden zitten op XBL en straks ook met Xbox One, wanneer ieder de console in huis heeft gehaald. Kortom...MP games met vrienden spelen en communiceren in party chat.

- Games lineup voor de eerst komende tijd vind ik veel beter op de One. Ik noem voor mezelf een PvZ Garden Warfare, Titanfall, dan games die al uit zijn zoals Dead Rising 3 en misschien Forza 5. Ryse goedkoop op de kop tikken. En een Killzone SF en Knack doen mij niets en tot nu toe boeit Infamous SS mij ook niet echt, ondanks dat hij er top uit ziet.

- Heb een hele middag beide systemen bij een vriend uitgetest en gezien en de PS4 deed me gewoon niets, terwijl ik bij de One zoiets had van.....damn, ik wil em nu toch wel echt gauw in huishalen. Vind vooral bepaalde non-gaming dingen beter en toffer eruit zien op de One.

- Vergeet ik bijna op te noemen dat er games zoals Halo 5 komen, Quantum Break, Fable Legends (kan tof worden) de Insomniac game kan leuk worden. Project Spark, Forza Horizon 2, en ga zo maar door.

Met andere woorden....PLENTY redenen om een One te halen.

Precies man, het is echt niet alleen maar doom and gloom voor de One. Geloof er niks van. Worst case scenario....multiplats blijven aanzienlijk inferieur op One, heb je alleen een One, dan heb je daar vrede mee. Heb je beide....tja...dan weet ik wel wat ik doe.

Ik kan het verkeerd hebben maar kun je niet beter een locked consistente framerate hebben dan een unlocked framerate die heen en weer keldert?

Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Sorry bigkabuto,

Ik mag je graag... Heb mede dankzij jouw enthousiasme de One in huis gehaald... Ben blij met mijn aankoop maar damn wat pist de One gigantisch naast de pot in de launch periode.. DS4 heeft wat gebreken maar kan met gemak verbeterd worden.. Ik riek zelfs een klein beetje fanboyism van jouw kant..
    Je kunt gewoon niet ontkennen dat de PS4 de betere (so far) de betere console is... Kinect is een leuke gimmick maar who cares? Controller over voice control imo..

Geen aanval naar jou toe hoor... Het valt mij gewoon een beetje op.. Ps3 vs 360 was 360 qua multi de betere.. Tot nu toe is de ps4 de betere. Je kunt alles aanhalen wat je wilt maar dat de One nog niet presteerd naar behoren en de ps4 een stuk beter mag duidelijk zijn.. En dat vind ik (behoorlijk) kwalijk van MS. Vooral de 100 E die je extra neer telt..

Nogmaals... No offense

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik gaf voornamelijk redenen waarom ik nog steeds eerst een Xbox One in huis haal. In de VS thread heb ik zelf al meerdere keren aangegeven dat de PS4 duidelijk sterker is en dat ik zulke verschillen niet had verwacht. Nergens ontken ik dat de PS4 krachtiger is en dat dat ook nog steeds blijkt. Ik vind alleen de verschillen qua resolutie zelf heel erg meevallen en daarom hoop ik dat ontwikkelaars misschien voor 900 of zelfs 720p kiezen en dan wel 60fps kunnen brengen naar Xbox One.

Uiteraard had ik het liefst gezien dat de Xbox One exact dezelfde resolutie en framerate had als de PS4 versies, maar dat is niet het geval, dat is duidelijk. Alleen vielen die verschillen mij nog erg mee...BF4 of AC4 bijvoorbeeld. Dus eigenlijk zeg je precies de dingen die ik ook denk. Maar voor mij persoonlijk is er genoeg reden om toch eerst voor een Xbox One te gaan, de reden over vrienden is voor mij bijv een heel groot punt alleen al. Had ik echt in mijn uppie gezeten op Xbox Live en dus ook tijdens online gaming...dan was de kans al groter geweest dat ik eerst een PS4 had gehaald. :D

Ik probeer juist geen fanboy te worden en objectief te blijven over dingen. De beste dingen hopen en verwachten voor mijn main console enzovoort. Dus dat de X1 qua specs achterloopt...is serieus mijn enige minpunt aan de Xbox One.Verder prefereer ik dat ding aan alle kanten over PS4.

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Goed onderbouwende reactie! Probs daarvoor.. Kom zsm met een response.. Eerst even ontnuchteren ;)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en dan graag in de andere thread heren. Deze thread is bedoeld voor Tomb Raider.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wanneer zouden we reviews kunnen verwachten?

en is de release nou 31-1 of volgende week dinsdag (28-1) ?

Ik zie overal 31-1 staan

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voor zover ik weet: vandaag in USA en 31-1 in Europa.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ah, dus dan zullen we vandaag ongetwijfeld ook wel reviews krijgen. thanks

misschien ff meekijken als iemand t op twitch gaat streamen

edit:// metacritic geeft aan dat de release nog 3 dagen en x uur duurt, is het dan niet 28e US en 31e hier?

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vaag, volgens deze thread is hij al uit

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=757184

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Blijkbaar zit er niet echt een embargo op en is gamestop gewoon begonnen met verkopen

maar ja, die hebben we hier niet :+

kan vanavond iig vast wel even een stream kijken dan

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er zit blijkbaar nog een reviewembargo op:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wel interessant, verder op in die thread staat dat de game helemaal niet geport is door CD zelf

maar de PS4 versie door Nixxes en de X1 versie door United Front Games

dat betekent hopelijk dat CD zelf al sinds release volop aan de sequel bezig is

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gamestop geeft weer eens geen enkele fuck om release dates dus

hopen dat wij hem volgende week ook wat eerder kunnen krijgen

Deel Deze Pagina