[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik dacht dat het was, omdat ze voor karate, die karikatuur hadden gekozen. Dat was racistisch, want Engelsen kunnen dat ook :emo:

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Geweldige aflevering!

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Ik ben altijd serieus.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Was ok... niet geweldig..

6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Agreed :)

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Erg leuke aflevering! Mooi om te zien hoe ze in de jaren verweven zit! Niet hard-op lachen maar wel goed! :thumbs:

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo kan je hem wat mij betreft idd prima omschrijven, heb niet veel gelachen ofzo, maar voegt wel heel veel toe aan het verhaal!

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voegt helemaal niks toe, alleen maar gekunstel om die moeder bij zoveel mogelijk evenementen te betrekken. Overduidelijk niet gepland vanaf seizoen 1 maar achteraf bedacht, om het publiek weer eventjes de leuke momenten van HIMYM te laten herinneren. Net als het hele seizoen zijn ze alwéér aan het inspelen op nostalgie en afscheidssentiment, in plaats van dat ze nog originele verhaallijnen verzinnen voor de episodes. De moeder probeert ook te veel erbij te horen: doet vaak alsof ze Lilly is en is veel te veel precies zoals Ted.

Op zich was de episode wel ok als je je verstand op 0 zet en het je niet meer boeit hoe erg ze de serie verkloten omdat ze dat dit seizoen toch al hebben gedaan. Ik blijf het jammer vinden, maar ik zit die shit nu wel uit.

Oh ja, nog iets. Die moeder had dus zo veel emotie en verhaal in 20 minuten. Zo lang duurt het om HETZELFDE verhaal te vertellen vanuit mam's perspectief als waar Ted al 9 seizoenen mee bezig is. En dan dat ze die gast afwijst om te trouwen... JA DUH, het is de moeder. Hoe bedoel je minuten vullen?

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is ook zo. Maar deze had niet zoveel mislukte grappen dit keer.

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, jij bekijkt het misschien iets te serious? Het was een leuke aflevering, niets memorabels maar gewoon vermakelijk.Om je uit de droom te helpen: HIMYM ging vanaf het begin helemaal niet om hoe de vader van die twee kinderen hun moeder zou ontmoeten, meer als drogreden van de vader om al zijn nostalgiemomenten uit zijn jeugd te vertellen...

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het hoogtepunt van de episode was imo toch de moeder die La Vie en Rose speelde :D

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dat is ook het probleem van dit seizoen, dat geen een ep menorabel is terwijl ze de hele tijd memorabele momenten proberen te schrijven.
    Dat was wel lief, ja :)

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Enige wat interessant was, was Barney. Zouden die Justin en Kyle deel van de HIMYMom cast zijn?

16. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Barney bij de tailor moest ik voor het eerst dit seizoen hardop lachen. Verder bout.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

19. rubenmcKay

rubenmcKay New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Iedereen klaagde dat HIMYM aftakelde in de laatste paar seizoenen, maar daar was ik het niet zo mee eens. Ik heb S1-S8 achter elkaar gekeken nadat ik nooit de serie had gezien en ik vond het de hele serie tof. :) Dit 9e seizoen is echter dramatisch. De scripts zijn gewoon tergend. Aan het einde van Friends wilde iedereen dat Chandler en Monica een kindje kregen en wilde iedereen dat Rachel en Ross weer bij elkaar zouden komen. In HIMYM zie je dat ze nu ook die emotionele band met de personages willen aanhalen. De aflevering van deze week getuigt daarvan. Echter, die emotie voelt zó geforceerd. Al die ex'en van Ted worden aangehaald waar wij als kijker echt geen enkele band meer mee hebben. De dialoog tussen hem en Robin voelde daarnaast zo gemaakt dat het overkwam als een snel en ongemakkelijke uitgeblazen kaars; afgeraffeld terwijl Ted hier al de hele serie mee kampt, jammer.

Om nog maar te zwijgen over de grappen dit seizoen, ze zijn gewoon flauw. Die slapsgiving episode was echt het dieptepunt.

Het script voelt dit hele seizoen al aan als een haastklus.

Laatst bewerkt: 6 feb 2014

Deel Deze Pagina