[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb nu een bug dat de vijanden mij niet aanvallen en ik kan ze ook niet aanvallen, beetje lastig met de eind boss van de dungeon :mad:

Restart verhielp het probleem :)

Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Welke dungeon bedoel je? :)

ppffff, zoveel te doen nu :mad: Baal ervan dat het maar tot vanavond te spelen is :mad:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Post eens wat screens svp! :)

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    NVM.

Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Mag niet, is NDA. Aangezien je naam als watermerk op de achtergrond staat is het niet echt verstandig :+

Dungeon bedoelde ik de gevangenis op het begin. Wel mooi gebied als je weer in het normale land komt.

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Daarom heb ik mijn pics ook verwijderd :D Had er doodleuk wat op het forum gezet, en las daarna dat dat niet mocht 8)

Heb gisteren echt tot lang zitten doorspelen. Wel 1 bug ontdekt maar dat kon de pret niet drukken. Mooie dungeons gedaan, veel gelopen. De omgeving, muziek, de quests en de sfeer die het spel uitademt _O_ Hiervoor laat ik Tera voor wat het is en ga ik in april over op ESO.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Pfff, hele waslijst 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    post eens wat impressies dan, hoe is de eerste indruk?

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eerste indruk? Je start in een grot en dat oogde nogal saai/leeg. Maar eenmaal uit de grot en gewend aan de controls... kom je in een stad en krijg je je eerste opdracht. Van daaruit kom je in de openwereld terecht en dat is echt bruut. Mooie omgevingen. Ook al oogde het nogal een beetje leeg/kaal maar goed, dat heb je met een closed beta :)

De quests zijn leuk, je word overal heen gestuurd. Ik krijg er het vanilla WoW/Tera gevoel bij terug. Overal naar toe lopen om van alles te kunnen doen. Heerlijk.

Dit word voor mij een instant buy op 4 april.

Ja mooi :D De pagina met vragen is echt groot.

Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Voor mij is de grootste vraag; hoe is de combat? Is die net zo clunky als in de reguliere ES games? Of echt goed zoals in een mmorpg hoort, dus zoals in WoW bijvoorbeeld ?

Als het goede combat is, de wereld ook kleurrijk? is, kan het voor mij ook wel een nieuwe mmo worden sinds wow vanilla.

11. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    het speelt vrijwel hetzelfde als andere ES games maar het voelt voor mij frisser aan. Het reageert sneller en zit veel meer actie in als je met mobs vecht. Daar was ik ook al bang voor gezien ik snel was uitgekeken op Skyrim. Voor mij was dit ook een kritisch punt.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond Skyrim op zich lekker aanvoelen , alleen hadden de wapens wat weinig impact op de vijanden zelf. Als je een schild raakte voelde het lekker maar anders voelde het een beetje alsof je door iemand heen sloeg. Voelt het nog ongeveer zo?

en boogschieten, dat vond ik in SKyrim eigenlijk prima aanvoelen, is dat nog veranderd?.

Look en feel van armors en vijanden is meer Oblivion dan Skyrim toch?

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net de vragenlijst ingevuld. Bijna 15 minuten mee bezig geweest. Wat een lijst was dat 8)

Looks/overal is het meer Oblivion ja. En dat vond ik totaal niet erg. Erg prachtig weergeven met alle settings op Ultra. :)

De wapens hebben naar mijn mening goede impact op de mobs. Ze reageren goed en ook de mobs reageren goed op alle aanvallen. Tuurlijk heb ik niet alles kunnen testen/zien/doen (ik was vaak meer bezig met rondlopen/exploren) maar naar wat ik ervaarde is dat de mobs/attacks en wapens prima op elkaar reageerde.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe groot zijn de steden in deze game in vergelijking met diezelfde steden in Morrowind/Oblivion/Skyrim? En zitten ze er ook allemaal in?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Shit helemaal vergeten te spelen :lol:

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De echt grote steden heb ik niet opgezocht. Ik liep meer rond in het landschap dan dat ik actief steden bezocht en met proffesions aan de slag ging. Wellicht dat Jorrie daar een beter antwoord op heeft :)

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nope, zelfde gedaan. Niet heel veel gespeeld trouwens.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb juist dit weekend veel meer TERA gespeeld dan de beta van TESO. Dat zegt eigenlijk al genoeg wat ik van TESO vindt. De wereld spreekt me gewoon niet aan, dat merkte ik al met Skyrim.

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
  20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heeft deze game nou maandelijkse kosten?

Deel Deze Pagina