Heb nu een bug dat de vijanden mij niet aanvallen en ik kan ze ook niet aanvallen, beetje lastig met de eind boss van de dungeon Restart verhielp het probleem
Mag niet, is NDA. Aangezien je naam als watermerk op de achtergrond staat is het niet echt verstandig Dungeon bedoelde ik de gevangenis op het begin. Wel mooi gebied als je weer in het normale land komt.
Daarom heb ik mijn pics ook verwijderd Had er doodleuk wat op het forum gezet, en las daarna dat dat niet mocht Heb gisteren echt tot lang zitten doorspelen. Wel 1 bug ontdekt maar dat kon de pret niet drukken. Mooie dungeons gedaan, veel gelopen. De omgeving, muziek, de quests en de sfeer die het spel uitademt Hiervoor laat ik Tera voor wat het is en ga ik in april over op ESO.
Eerste indruk? Je start in een grot en dat oogde nogal saai/leeg. Maar eenmaal uit de grot en gewend aan de controls... kom je in een stad en krijg je je eerste opdracht. Van daaruit kom je in de openwereld terecht en dat is echt bruut. Mooie omgevingen. Ook al oogde het nogal een beetje leeg/kaal maar goed, dat heb je met een closed beta De quests zijn leuk, je word overal heen gestuurd. Ik krijg er het vanilla WoW/Tera gevoel bij terug. Overal naar toe lopen om van alles te kunnen doen. Heerlijk. Dit word voor mij een instant buy op 4 april. Ja mooi De pagina met vragen is echt groot.
Voor mij is de grootste vraag; hoe is de combat? Is die net zo clunky als in de reguliere ES games? Of echt goed zoals in een mmorpg hoort, dus zoals in WoW bijvoorbeeld ? Als het goede combat is, de wereld ook kleurrijk? is, kan het voor mij ook wel een nieuwe mmo worden sinds wow vanilla.
het speelt vrijwel hetzelfde als andere ES games maar het voelt voor mij frisser aan. Het reageert sneller en zit veel meer actie in als je met mobs vecht. Daar was ik ook al bang voor gezien ik snel was uitgekeken op Skyrim. Voor mij was dit ook een kritisch punt.
Ik vond Skyrim op zich lekker aanvoelen , alleen hadden de wapens wat weinig impact op de vijanden zelf. Als je een schild raakte voelde het lekker maar anders voelde het een beetje alsof je door iemand heen sloeg. Voelt het nog ongeveer zo? en boogschieten, dat vond ik in SKyrim eigenlijk prima aanvoelen, is dat nog veranderd?. Look en feel van armors en vijanden is meer Oblivion dan Skyrim toch?
Net de vragenlijst ingevuld. Bijna 15 minuten mee bezig geweest. Wat een lijst was dat Looks/overal is het meer Oblivion ja. En dat vond ik totaal niet erg. Erg prachtig weergeven met alle settings op Ultra. De wapens hebben naar mijn mening goede impact op de mobs. Ze reageren goed en ook de mobs reageren goed op alle aanvallen. Tuurlijk heb ik niet alles kunnen testen/zien/doen (ik was vaak meer bezig met rondlopen/exploren) maar naar wat ik ervaarde is dat de mobs/attacks en wapens prima op elkaar reageerde.
Hoe groot zijn de steden in deze game in vergelijking met diezelfde steden in Morrowind/Oblivion/Skyrim? En zitten ze er ook allemaal in?
De echt grote steden heb ik niet opgezocht. Ik liep meer rond in het landschap dan dat ik actief steden bezocht en met proffesions aan de slag ging. Wellicht dat Jorrie daar een beter antwoord op heeft
Ik heb juist dit weekend veel meer TERA gespeeld dan de beta van TESO. Dat zegt eigenlijk al genoeg wat ik van TESO vindt. De wereld spreekt me gewoon niet aan, dat merkte ik al met Skyrim.
Hmm, slim van Sony om wederom een voordeel ten opzichte van MS te creeëren; http://tweakers.net/nieuws/93984/th...ist-geen-ps-plus-maar-wel-xbox-live-gold.html Bijna elke gamer die een MMORPG speelt zal vast wel PS+ en Gold hebben, dus het zal Sony denk ik erg weinig kosten en veel positieve publiciteit opleveren.