Ik wel! Hebben mensen hier ervaring met audioboeken? Ik heb ze nog nooit geluisterd, maar Humble Bundle biedt ze atm aan. 11 boeken voor iets van 7,- gekocht https://www.humblebundle.com/ toch maar eens proberen.
ietwat off-topic, maar waarom is er geen topic over comics/graphic novels (of snap ik de zoekfunctie gewoon niet...) @Kevf: Ik heb laastst voor het eerst een audioboek geluisterd en dat beviel wel goed. Ik vond het alleen wat traag soms.
Ik luister graag naar de Harry Potter audioboeken. Het is geen vervanging van zelf lezen (de verteller zal bv altijd een wat andere interpretatie hebben van de situatie dan jezelf, de belevenis is toch anders) maar het is wel lekker voor erbij. Ik heb altijd gepland om ook buiten HP wat boeken te beluisteren maar het komt er niet van. Telt dit? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=127332
Over audioboeken nog; jammer dat ze (die van HP iig, maar ook de rest) niet wat meer richting een hoorspel gaan. Was vroeger altijd leuk om te horen op de radio en nu op Pottermore merk ik ook dat het toch zeker wat toevoegt. Gewoon wat subtiele achtergrond geluiden zoals bv hier; http://www.pottermore.com/en/book1/chapter4/moment1 (geen idee of je geregistreerd moet zijn om dit te kunnen bekijken?) Wat geroezemoes, wat krakende trappen etc. Sfeer.
Mooi, James Rollins blijft nog even doorschrijven aan de SIGMA reeks. De nieuwste komt binnenkort uit in het Engels. Kunnen we nog een jaar of langer wachten op de Nederlandse vertaling.
Ja, erg tof vind ik zelf. Het is een mix van Indiana Jones, Wetenschap, Geschiedenis, Godsdienst en heel veel actie door elkaar. Ook een stukje bovennatuurlijkheid, maar dat is heel minimaal. Serie is spannend, soms iets teveel toevalligheden, maar de ontwikkeling van de personages, de actie en het verdere verhaal zijn erg tof. Ik zou Zandstorm zeker gaan lezen, ben je zo doorheen. Het beste is nog de vergelijking met een Amerikaanse blockbuster. Alleen is deze serie veel toffer te lezen, dan de meeste blockbusters te kijken zijn naar mijn mening.
Is het eigenlijk echt een serie of is Zandstorm ook gewoon los te lezen? Ik heb al een paar keer in de bibliotheek gekeken, maar ze hebben hem steeds niet.
Ik vind persoonlijk dat ze net niet los te lezen zijn. Dit heeft vooral te maken met de ontwikkeling van de personages, die echt over de boeken heen zijn verspreid. Je zou ze los kunnen lezen, althans Zandstorm wel, maar daarna niet meer. Zandstorm speelt zich af ruim voor Steen der Wijzen, maar is wel later uitgegeven, 2009 geloof ik. Vanaf Steen der Wijzen heeft het vooral te maken met Grayson Pierce, het dan belangrijkste hoofdpersonage. Zijn ontwikkeling volg je erg door de boeken heen. Zandstorm is een leuke instromer, waarvan de actie naar het einde toe erg groots is en sterk doen denken aan Indiana Jones naar mijn mening.
In tegenstelling tot FRS die nog geen 4 weken meer te leven heeft. Hopelijk voor jouw Dulle, en andere klanten, redden ze het nu wel.
2011?! En daar komen ze nu mee. Maar hey, ik heb een full lifetime account! Als ik erachter kom wat voor wachtwoord ik ook alweer gebruikte. edit: Ok, done Nu dan opzoeken wat ik aan een lifetime account heb.
Yup. Het enige wat het beter doet dan GR zijn de grappige stats die ze je geven. Ik gebruik de site verder ook niet.
De Alchemist van Paulo Coelho is momenteel bij Kobo verkrijgbaar voor 4.99. Best een aardig prijsje, want het schijnt een goed boek te zijn. Er zwerven op het internet nog wel wat kortingscodes van 20-35% voor de Kobo site, waardoor het boek onder de 4 euro zal kosten. Edit: Als ik Goodreads zo zie is het duidelijk een hate it or love it-boek, dus wees gewaarschuwd.