Ik vind digitaal only wel prima maar alleen als ze een preload functie toevoegen. Ik wil niet dat ik op releasedag 50gb moet binnenhalen.
Preload is er toch al? Dat je na 10% kunt spelen ongeveer? Of bedoel je iets anders? Met mijn verbinding gaat het sowieso shit worden. Daarnaast wil ik wel de mogelijkheid blijven houden om discs erin te kunnen doen. Dus zal voor mij hoe dan ook een normale X1 worden.
Ik bedoel dat je de game al een paar dagen voor release kan downloaden en dat die kan op releasedag unlocked om te spelen.
En dat de X1 dan minimaal 1TB gaat krijgen. 500gb voor digital only is gewoon e weinig en externe hdd er aan hangen is imo ook geen oplossing voor de lange termijn
Wat zijn de prijzen van de digitale games op de X1? Op de PS4 zijn de games niet normaal duur. Bijna allemaal rond de 70 euro
Oooh op die fiets, ja dat is echt heel handig idd. Yep, echt insane. Net zoals op PS3 nu en ook verschillende titels op 360. Wii U kan er ook wat van trouwens. Dat zijn ongetwijfeld ook de prijzen waar NL straks naar mag kijken wanneer de Xdoos 1 hier uit komt. Die US prijzen zijn geweldig. Ik las trouwens dat Microsoft erover denkt om de prijzen van digitale games te verlagen, omdat er schijnbaar klachten zijn geweest dat het te duur was. Te duur? Damn Yankees....kijk eens naar wat mij moeten neerleggen.
Wij leggen als je het vergelijkt met ons prijspeil er precies hetzelfde voor neer. Iaw een Amerikaan voelt die prijzen ongeveer evenveel in zijn portemonnaie als wij dat doen met onze prijzen.
Deels mee eens, maar vergeet niet dat Amerika een veel grotere afzetmarkt heeft. Dan zou iedere commercieel bedrijf genoegen nemen met iets minder marge als dat betekent dat je daardoor meer omzet genereert. Als je puur alleen kijkt naar het verschil qua benzine prijzen tussen US en Europa zou ik zo verhuizen. En dat niet alleen.... Hoe duurder het product hoe meer verschil tussen EU en US. Ik weet nog een 65" inch Panasonic tv had gewoon 750 euro prijsverschil. Dat is echt niet meer normaal en niet allemaal te rechtvaardigen met het feit dat zij het wellicht net zo zwaar voelen als wij qua aankoop ;-)
Wat dacht je van auto's ? Porsche 911 GT3 195000 euro hier, 130000 USD in Amerika. Scheelt gewoon de helft 0_o Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
Een oplossing tegen die verschrikkelijk irritante light bar: http://www.ebay.com/itm/NEW-Dualshock-4-Light-Bar-Decal-PS4-Lightbar-Customize-FREE-US-SHIPPING-/301084502319?var=600203126524
De XBone GPU krijgt een 8% power boost. http://www.extremetech.com/gaming/1...one-gpu-performance-by-making-kinect-optional
Ja maar deze dude zegt dat het weinig zal uitmaken. ''1080p,60fps not anytime soon.'' Hij beweert dat het puur door het dure Kinect komt dat MS met een cheap gpu kwam. http://gamingbolt.com/xbox-one-1080...-soon-not-enough-power-but-tools-will-improve
Dat zou nice zijn man, het zal dus vooral de framerate gaan helpen. Het zal echter niet veel gaan veranderen aan resoluties. Ik zie het door verschillende mensen gezegd worden in die comments op artikelen...dat Tomb Raider 60fps draait, terwijl het schijnbaar ook genoeg keldert. Dat PS4 alles verschrikkelijk veel beter doet. Sure...het heeft meer games die 1080p ondersteunen dan Xbox One. Ik las echter een andere comment op een andere forum....dat Forza 5 eigenlijk de enige full budget exclusive is die 1080p en 60fps is. Geen enkel andere Xbox One of PS4 exclusive heeft dat. Knack niet, Killzone niet en straks inFamous en Driveclub(of toch wel?) ook niet. Dus tuurlijk zijn er duidelijke verschillen bij bepaalde games, maar sommige lui overdrijven zwaar. Vond dit wel een interessant puntje over Forza 5.
Ik vind die onderlinge verschillen eigenlijk minder interessant. Deze performance boost is goed voor de XBone exclusives en multiplats. Het is een win win situatie.