1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind digitaal only wel prima maar alleen als ze een preload functie toevoegen. Ik wil niet dat ik op releasedag 50gb moet binnenhalen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Preload is er toch al? Dat je na 10% kunt spelen ongeveer? Of bedoel je iets anders? :)

Met mijn verbinding gaat het sowieso shit worden. Daarnaast wil ik wel de mogelijkheid blijven houden om discs erin te kunnen doen. Dus zal voor mij hoe dan ook een normale X1 worden.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel dat je de game al een paar dagen voor release kan downloaden en dat die kan op releasedag unlocked om te spelen. :)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En dat de X1 dan minimaal 1TB gaat krijgen. 500gb voor digital only is gewoon e weinig en externe hdd er aan hangen is imo ook geen oplossing voor de lange termijn

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gaat die ook krijgen volgens de geruchten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat zijn de prijzen van de digitale games op de X1?

Op de PS4 zijn de games niet normaal duur. Bijna allemaal rond de 70 euro

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    45 euro als het via de US store haalt.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oooh op die fiets, ja dat is echt heel handig idd.

Yep, echt insane. Net zoals op PS3 nu en ook verschillende titels op 360. Wii U kan er ook wat van trouwens. Dat zijn ongetwijfeld ook de prijzen waar NL straks naar mag kijken wanneer de Xdoos 1 hier uit komt. Die US prijzen zijn geweldig. Ik las trouwens dat Microsoft erover denkt om de prijzen van digitale games te verlagen, omdat er schijnbaar klachten zijn geweest dat het te duur was. Te duur? Damn Yankees....kijk eens naar wat mij moeten neerleggen. 8)

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Is relatief natuurlijk hé?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    True true, maar toch. :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wij leggen als je het vergelijkt met ons prijspeil er precies hetzelfde voor neer. Iaw een Amerikaan voelt die prijzen ongeveer evenveel in zijn portemonnaie als wij dat doen met onze prijzen.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Deels mee eens, maar vergeet niet dat Amerika een veel grotere afzetmarkt heeft. Dan zou iedere commercieel bedrijf genoegen nemen met iets minder marge als dat betekent dat je daardoor meer omzet genereert.

Als je puur alleen kijkt naar het verschil qua benzine prijzen tussen US en Europa zou ik zo verhuizen.

En dat niet alleen.... Hoe duurder het product hoe meer verschil tussen EU en US.

Ik weet nog een 65" inch Panasonic tv had gewoon 750 euro prijsverschil. Dat is echt niet meer normaal en niet allemaal te rechtvaardigen met het feit dat zij het wellicht net zo zwaar voelen als wij qua aankoop ;-)

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Wat dacht je van auto's ?
    Porsche 911 GT3 195000 euro hier, 130000 USD in Amerika. Scheelt gewoon de helft 0_o

Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.

14. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
  15. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  18. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    8% is anders een behoorlijke performance boost.
    Kan zo 10 fps schelen.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou nice zijn man, het zal dus vooral de framerate gaan helpen. Het zal echter niet veel gaan veranderen aan resoluties. Ik zie het door verschillende mensen gezegd worden in die comments op artikelen...dat Tomb Raider 60fps draait, terwijl het schijnbaar ook genoeg keldert. Dat PS4 alles verschrikkelijk veel beter doet. Sure...het heeft meer games die 1080p ondersteunen dan Xbox One.

Ik las echter een andere comment op een andere forum....dat Forza 5 eigenlijk de enige full budget exclusive is die 1080p en 60fps is. Geen enkel andere Xbox One of PS4 exclusive heeft dat. Knack niet, Killzone niet en straks inFamous en Driveclub(of toch wel?) ook niet. Dus tuurlijk zijn er duidelijke verschillen bij bepaalde games, maar sommige lui overdrijven zwaar. Vond dit wel een interessant puntje over Forza 5.

20. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Ik vind die onderlinge verschillen eigenlijk minder interessant.
    Deze performance boost is goed voor de XBone exclusives en multiplats.

Het is een win win situatie.

Deel Deze Pagina