[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Qua numbers toch moeilijk te kiezen hier hoor, Afflalo met 20 ppg, Lance met meer all round numbers en Lowry iets meer pts dan Lance en meer assists.

Toch had ik uit dit rijtje zonder twijfel Lance gekozen, Johnson had eruit mogen worden gelaten. Ik denk dat ze hier Johnson hebben gekozen om er een Brooklyn Net in te doen en niet een derde van de Pacers. Jammer.

Voorderest vind ik het wel een okay lijstje. DeAndre Jordan had me leuk geleken, vooral in een flashy game zoals de all-star game, maar helaas zit het westen zo vol. Zelfde geldt voor Anthony Davis, hij had het verdiend imo. Cousins heb je ook nog.. the west is too deep. Als die spelers in de east speelden, stonden ze allen boven Noah en Hibbert.

Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Lol Hibbert is favoriet voor DPOY en die zou dan de All Star game niet halen? 8)

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja.
    We pakken de stats er even bij om de spelers te vergelijken:

Anthony Davis (pie: 15.5%):

20.4 pts 10.4 rbs 1.4 ast 1.5 stl 3.3 blk

DeMarcus Cousins (pie: 17.6%):

22.6 pts 11.6 rbs 3.0 ast 1.8 stl 1.2 blk

Roy Hibbert (pie: 10.3%):

12.2 pts 7.8 rbs 1.3 ast 0.4 stl 2.5 blk

Zoals je ziet, Roy Hibbert z'n stats vallen in het niet. Ook defensively, waarom is hij favoriet? 0.4 stl (….) en 2.5 blk per game vergeleken met bijvoorbeeld Anthony Davis, 1.5 stl en 3.3 blk. Indiana z'n team defense is beter ja, dat zal ik je geven.

Zowel Anthony Davis als DeAndre Jordan hebben meer blocks, rebounds en steals gemiddeld als Hibbert. Alleen Opponent FG% rond de ring is bij Hibbert iets beter als Davis, 5%. DeMarcus killt Hibbert offensively. DPOY is een andere kwestie gewoon dan een All-Star kiezen, maar wilde toch even aangeven dat ook de DPOY niet beslist is, absoluut niet.

Dus ja, ik zou Hibbert meteen wisselen voor 1 van de centers die ik opnoemde die het niet gehaald hebben in het westen, voor in de all-star game.

Hoe kun je nou Hibbert boven deze spelers kiezen, stel dat zij in het oosten speelden? Hoe verantwoord je dat? Dat kan gewoon niet. Refereren naar Indiana's record en defensieve rating kan, maar het is een all-star game, waar spelers individueel worden gekozen. Bovendien hebben we ook DeAndre Jordan, Serge Ibaka, Tim Duncan, David Lee, die allemaal een case maken om boven Hibbert te staan t.a.v. de all-star game. Zo geweldig is Hibbert niet, alleen door de scheiding van East en West lijkt Hibbert beter dan deze big men uit het westen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Lol ik zou eens vaker kijken ipv stats zoeken. Davis heeft hele goede defense dus is nog argumenteerbaar, maar Bougie doet geen ene flikken aan de defense.

Hibbert is de reden waarom Pacers zo'n goede defense in de perimeter heeft en waarom Pacers hun tegenstanders zou weinig laten scoren...

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Again Tyrant, we praten over een All-Star game selection hé. Dat is dus niet alleen maar defense, (juist niet zou ik zeggen, maar dat terzijde) maar ook aanvallend. Waarom hamer je zo op defense? Defense is slechts one side of the coin. En zeker op individueel niveau.

Je kunt de stats in deze gevallen ook gewoon niet negeren, de verschillen zijn te groot.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Omdat je met zo'n defense gewoon verdient om All Star te worden.
    All Star is echt niet een feestje waar je gewoon de beste offensive players neemt en dan een feestje bouwen. Een All Star selection is super belangrijk voor die gasten en die willen dat echt. Als je dan tegen de beste defender van de league zegt dat hij niet naar het All Star weekend mag omdat hij aanvallend wat minder is vind ik dat echt onterecht 8).

En dan snap ik al helemaal niet dat je dan Noah wel een All Star vind :lol:. Over crappy offensive players hebben :lol:.
    Je bent gewoon super subjectief in je oordeel. Dat je David Lee serieus beter vind dan Hibbert vind ik werkelijk hilarisch, sorry dat ik het zeg.

Wie denk jij dat er DPOY wordt dan? Dat gaat tussen Hibbert, George en Davis hoor. De rest komt niet eens close, maar nogmaals, kijk eens een full game en realiseer je hoe goed Roy verdedigt.
    http://espn.go.com/nba/story/_/id/10331297/2014-winter-forecast-defensive-player-year

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Je haalt dingen wel heel erg uit verband. Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik Noah wel een All-Star vind, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik quote mezelf even van een paar pagina's terug zelfs:

De reden dat ik over Hibbert begon is omdat jij die zo overdreven zat aan te prijzen. Je noemt mij super subjectief, maar we weten allemaal dat je Hibbert en Indiana fan bent. Dat mag ook. Maar hoe kun je dan nog geloofwaardig overkomen en iemand anders super subjectief noemen. Hypocriet is dat.

Edit: Weet niet, moeilijk vind ik het. Er springt er wat mij betreft niet echt 1 echt tussenuit. Ik denk dat Hibbert 'em wordt though.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    De hele wereld vind Hibbert DPOY dus wellicht is dat een teken dat mijn mening niet heel erg wordt beïnvloed door Indiana.

Tenzij iedereen opeens Indiana fan is maar dat lijkt me sterk.

http://bleacherreport.com/articles/1903192-secrets-to-roy-hibberts-elite-defense

Leuk stukje om te lezen btw.

Edit: Oja, en dan uiteindelijk wel zeggen dat Hibbert DPOY gaat worden.

Eh ok wtf? De mensen die dat kiezen hebben dus gewon geen verstand van basketbal ofzo, want Hibbert heeft toch helemaal geen betere stats?!

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Sjonge jonge :emo: ik heb echt het gevoel alsof ik met een 14 jarige zit te discussiëren.

Ik zeg dat ik denk dat Hibbert het wordt, niet dat ik vind dat hij hem per se moet worden. Ik zeg niet dat Hibbert geen kandidaat is, ik zeg dat hij imo niet dé absolute favoriet is.

En je mening is niet beïnvloed door het feit dat je Indiana fan bent, omdat veel andere mensen die geen Indiana fan ook Hibbert als DPOY willen? 8) Wat een beargumentatie.. Dat zegt dus echt niks over jouw subjectiviteit, of het zegt iets over dat je teveel naar meningen van anderen luistert en misschien zelf niet kritisch genoeg bent. Objectiviteit bestaat ook niet trouwens, voor de duidelijk, dus ik neem het je ook niet kwalijk. Alleen dat je mij super subjectief noemt en doet alsof je dat zelf niet bent, dat neem ik je wel kwalijk.

10. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Een All Star is iemand die op ieder vlak aantrekkelijk is om naar te kijken. De titels, zoals DPOY, verdienen de spelers die op dat specifieke gebied uitblinken. Ik denk dat dit het onderscheid is en dat Hibbert onder andere daarom niet als All Star is gekozen. Uiteindelijk draait het voor het grote deel wel om stats.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hibbert is wel gekozen hoor :+

het ging alleen om de vraag: What if the west and east were not separated.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ok, dus omdat Hibbert volgens de kenners de favoriet is voor DPOY 2013/2014, DPOY is van 2012/2013 en ik het daar mee eens ben, luister ik teveel naar meningen van anderen en ben ik niet kritisch.

Wow.

Het feit dat mijn mening niet heel exceptioneel is, is een teken dat ik niet puur spreek als fan zijnde.

Hibbert heeft een defensive rating van 93 en OPFG% van 40%. Dat is gewoon het laagste in de league.

Hibbert is geen All Star? 8)
    Gozer.

Daarnaast, deze zin:
    Een All Star is iemand die op ieder vlak aantrekkelijk is om naar te kijken.

Wie zegt dat? Ik vind All Star match gewoon een wedstrijd waar de beste spelers van de league tegen elkaar spelen.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een onzin argumenten heb je telkens, ik dacht dat je een van de betere leden was wat betreft begrijpend lezen en mooie reactie's kunnen schrijven.

Op het eerste gedeelte: Dat zou het kunnen betekenen. Ik heb het ook hypothetisch gezegd. Maar ik denk dat het wel zo is ja. De mening volgen van anderen is niet echt kritisch, nee, dat klopt.

Op het tweede: Nee dat is het teken dat de meesten niet spreken als fan zijnde. Er zijn dan nog steeds mensen die wél spreken als fan zijnde. Toevallig ben jij een Indiana fan.

Ik wil stoppen met deze onzin discussie maar je reactie's lokken het wel echt uit zeg. Jij vindt Hibbert een betere speler dan ik, verder gaat het nergens meer over.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat vind ik geen probleem.
    Maar jij zegt:

Dat is gewoon trollen. Zeggen dat Hibbert beter lijkt omdat hij in de andere conference speelt is gewoon vreemd.

Daarnaast volg ik helemaal niet de mening van andere, ik kijk gewoon Indy games?

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Vind ik niet. Hij heeft daardoor minder tegenstand night in night out. Je kunt niet ontkennen dat de West een veel betere conference is als de East.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Klopt zeker. Maar we kunnen heus wel spelers vergelijken omdat ze vaak genoeg tegen elkaar spelen? IIG vaak genoeg om te zien dat Hibbert wel ff beter is dan David Lee.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Okay, misschien beter dan David Lee. Die krijg je :+

Btw: ik heb het nog niet eens gehad over Nowitzki, Howard, Aldridge en Love als big men die beter zijn dan Hibbert.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Begin er niet over gek.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    DON'T JUMP YOUNGBLOOD!

Je kan echt niet ontkennen dat Aldrigde en Nowitzki op aanvallend gebied beter zijn dan Hibbert.

Deel Deze Pagina