[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welke functies mist AC op dit moment dan die Project Cars wel heeft?
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eigenlijk nog niet echt eerlijk om een vergelijking te maken. Ik kan achter de schermen lang niet zoveel zien bij Assetto Corsa als bij Project Cars dus ik weet niet wat er nog gaat veranderen. Maar een paar dingen:

    PC = Project Cars
    AC = Assetto Corsa

    Time of day
    PC - 24h + gebaseerd op datum die je instelt
    AC - 8:00 - 18:00

    Regen
    PC - ja
    AC - nee

    practice / qualification / formation lap
    PC - ja
    AC - nee

    ai settings
    PC - 11 sliders, 1-100 (global difficulty, global aggression, reactions, intelligence, qualifying ability, racing ability, passing ability, blocking ability, stamina, risk taking, aggression)
    AC - 1 slider, 1-100 (Opponent strength)

    spelers singleplayer
    PC - 1-64
    AC - 1-11

    spelers multiplayer
    PC - 1-64
    AC - gelimiteerd op aantal pitboxes op circuit (multiplayer nog niet in v0.5)

    flags & penalties
    PC - ja
    AC - nee
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja ze zijn beide nog niet klaar. Dus ik kijk puur naar de physics en daar is AC een echte sim in. :)
    Project Cars is een stuk beter dan eerst en wordt nog wel beter. Maar een echte full sim gaat het niet worden zoals AC. Dat verkoopt niet op de consoles. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Dit vind ik eigenlijk best wel awesome. AI ziet er sowieso aardig uit in video's.

    Vind dit ook wel indrukwekkend:


    Alleen wat weinig leven in de omgeving. En sommige stukken zijn wel slecht verlicht voor een stadscentrum. Maar misschien is het een vroege build. En dat het kan - Monaco bij nacht - is gewoon heel gaaf!
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat was een snelle retire. :+
    Wel tof om te zien hoe snel je bijvoorbeeld kan spinnen als je over het gras rijdt.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja crash haha. Hele spel crasht nu. :+
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waar de fuck is de AI mee bezig soms? 8) Rijdt er ineens iemand als spookrijder de bocht door, en die ene AI die over de kop vloog bij de start en je daarna vrolijk weer inhaalt lol.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja deze baan is nie echt geweldig zie ik haha. Kansloos langzaam.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wauw

    Ik ga wel ff online proberen.

    Edit, online is niemand. Ik heb er alweer genoeg van voor vandaag haha. gekke ai.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  12. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Komt deze ook op xone?
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.280
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Wanneer ga je weer streamen?
    Wil wel ff een stukje zien :).
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik toch ook videos gezien waar de ai fraai oogt. Is het afhankelijk van in hoeverre een circuit af is hoe de ai zich gedraagt?
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Trol
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch gewoon een vraag?
    En ja hij komt ook op de next gen.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het hangt van meerdere dingen af. Wat ze bij Cruden deden toen ik daar stage liep was op elk circuit heel vele rondes rijden waar de AI dan van leerde. Hoe snel, hoeveel gas etc. Vervolgens kon je in ini files de algemene snelheid terugschroeven voor het geval de AI op eens met een veel snellere auto reed.

    Wat ik denk is dat ze de AI hebben afgestemd op bepaalde auto's en dat daardoor de AI met snelle/andere auto's (met andere power, throttle response etc) niet overweg kan en eraf schieten.

    Daarnaast hebben ze nog lang niet elke baan goed in gedialed want ik kwam inderdaad een paar keer de AI tegen die full speed de verkeerde kant op kwam! :+ haha
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2014
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan zo wel weer ff streamen, of ik kan Assetto Corsa streamen?

    Ik strem nu Assetto Corsa: http://www.twitch.tv/flavourlicious
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2014
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zolang de ai dan maar niet tegen de richting komt racen hehe. :+
     

Deel Deze Pagina