Ja, klopt, daar heb je groot gelijk in. Punt is dat ik nooit weet of ik de char wel helemaal doorlevel en dan nog wel wil houden. Dat plan is er altijd wel, maar of ik dat ook echt hou weet ik nooit.
@ Muamba123: Kun je uitleggen waarom Herbalism niet de meest efficiënte manier is om gold te verdienen???
Ik zit er misschien aan te denken om Alchemy te nemen. Ik ga sowieos niet voor inscription, omdat die erg onderhevig is aan prijsveranderingen heb ik gelezen. Alchemy is vooral gunstig rond de maandag en de dinsdag, raidavonden. Als je dan een epic recipe hebt kun je lekker los.
Ik zou van jullie de voors en tegens wel eens willen weten qua professions. Ik weet dat ik via Google daar genoeg over kan vinden, maar ik vertrouw jullie mening beter dan als die shit op het web. En ik kan het in het Nederlands lezen, waardoor het voor mij net iets makkelijker te begrijpen is dan anders.
Alchemy, Herbalism, of misschien Skinning??? Ik moet sowieso iets hebben waarbij ik partijen van deze of gene op AH kan zetten. Niet een groot risico nemen door dure epic bracers of dergelijke online te zetten. Ik ben bereid er de tijd voor te nemen zoals met mining, dus als er iets is wat ongeveer zo werkt als Mining, dan hoor ik graag de voors en tegens.
Klik om te vergroten...