1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    In combinatie met alchemy is herbalism zeker goed, maar als je alleen herbalism hebt is het niet zo efficient. Net als met de andere gathering professions kost het veel tijd, voor een ''beetje'' winst.
    Je kan er genoeg winst mee maken, mits je er veel tijd in steekt. Maar er zijn dus betere/snellere manieren om geld te verdienen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zou het graag willen horen zoals ik al aangaf in mijn vorige post. Ik zit altijd te twijfelen over mijn professions. Mijn mining wil ik sowieso niet opgeven. Er hoeft bij mining niet persé iets bij te komen wat past, zolang ik er maar een beetje, of veel winst mee kan maken. Als alchemy bijvoorbeeld op mining lijkt, dan neem ik liever alchemy. Ik weet gewoon nooit wat ik moet kiezen en dan vraag ik mijn wijze mede XBWers even. :+O-)

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij Alchemy heb je eigenlijk Herbalism nodig. Of je moet je Herbs van de AH willen halen.
    Ik zou persoonlijk bij Mining of Blacksmithing nemen, of Jewelcrafting houden.

Nieuwe proff levelen zou ik persoonlijk ook op een nieuw char doen, zoals al eerder gezegd. :)

Edit ; Je zou voor Enchanting kunnen gaan. Lekker alle greens en blues DE'en.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik wacht nog even met een 2e profession. Heb jewelcrafting al weg gedaan, dom misschien, maar verdien er geen reet mee. Ik hoef ook niet persé 200+ aflopende buy outs te hebben per dag, maar 10 of 20 op een dag zou wel leuk zijn, met zeg maar 10 tot 20 gold per buy out winst. Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Het gaat mij vooral om de voors en tegens, die helaas voor mij nog niet duidelijk zijn. Mining voldoet voor mij aan beide. Ik heb al meermalen gegoogled, en ook wel dingen gevonden, maar nog nooit een duidelijk artikel waar alle voors en tegens van bepaalde professions inzake gold making in staan.

Ik waardeer al jullie hulp, maar ik wil niet zo maar mijn zuurverdiende gold investeren. Heb nu nog ongeveer 12K gold. Als ik eind volgende week op 20K zou zitten, zonder investeringen in een 2e prof, dan ben ik al blij. 15K met investeringen en je hoort me ook niet, maar dan moet ik wel alle voors en tegens in een duidelijk artikel kunnen lezen. :'-(

Mijn excuses mocht dit wat hopeloos overkomen. :emo:

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben bang dat die tweede profession dan wel een gathering prof moet worden. Als je een main prof wil lvlen kan het erg duur worden (vooral enchanting), tenzij je BS doet (aangezien je al mining hebt).
    Weet alleen niet of BS goed is om gold mee te verdienen.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet toen ik het jaren geleden had. Mijn grootste punt is dat ik het simpel wil houden en eventueel ben ik daar bereid voor veel te grinden. Als ik zie dat een item in een profession 10 van die, 4 van die, 6 van die en 5 van deze nodig heeft, dan lukt het mij al niet meer om er winst mee te maken. Het mag best een crafting profession zijn, maar nog een tweede gathering vind ik ook niet erg.

Wat zijn jouw huidige ervaringen met je professions als ik vragen mag?

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Precies, dom.

Ga eens naar advies luisteren i.p.v. alleen vragen en dan niet volgen. Wordt echt gruwelijk irritant Yellow.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Sorry! :'-(:thumbs:

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    In mijn WW tijd een hunter geleveld van 1 naar 90. Gaat echt rete snel als je de hele dag kan spelen haha. Maar wat vind ik heb awesome, ik ben nog niet super goed gegeared maar in Survival krijg ik mensen echt snel dood. Vooral 1 tegen 1. Ben nu opzoek naar nieuwe actieve guild members. Dus al zit je op Dragonblight stuur me dan even een PM.

Mijn vrienden hebben de guild dood laten gaan, heb gezegd dat ik ga proberen het weer up te krijgen anders ga ik opzoek naar een andere guild dus bij deze:D.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inmiddels Alchemy op 600. Reden: Transmute bied een goede toevoeging aan mijn bestaande werkzaamheden met Mining. En flasks etc willen best lekker verkopen. :+

@ Inferius: Ik weet dat ik meer moet luisteren. Mocht ik weer eens iets vragen, en je zou me zo iets hap klaars kunnen geven zoals met die factions pagina van G Force ofzo, dan hoor je mij niet meer.

Ik heb het gewoon niet altijd door, dringt niet altijd tot mij door. Hoort nu éénmaal bij me, kan er verder niet zo veel aan veranderen. En internet gaat bij mij ook wel eens te snel, dan krijg ik het gevoel dat ik moet reageren, niet de manier waarop. Ik zal proberen er om te denken, maar mocht ik dus weer eens iets geks vragen, dan heb je nu een voorbeeld hoe je me koest kunt houden. :+ Goed? :'-(:'-(

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hunter is nu 502 ilvl PVP. Gister mijn boog kunnen halen van 522, was een nodige Upgrade. Momenteel ben ik Survival en kan ik flinke damage mee doen, echter heb ik Marksman nooit geprobeerd. Wat is voor PVP het beste qua hunter? En wat is een goede pet voor arena? Ik gebruik nu een van mijn rares ( spider ) maar die kan eigenlijk alleen mensen webben voor paar seconden. Wellicht dat een pet die kan sleepe / stunne beter is?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Sky Golem binnen, al een tijdje eigenlijks, evenals de missende 20 euro mounts. En net nog even 1K in 2K Gold omgezet. En dat laatste beetje storyline afgemaakt in Valley, met die collossus. :9

Qua Gold een aardig productief dagje. Door een beetje slim handelen kan ik nu de hele week door wel winsten boeken op Bars. Heerlijk dat minen. O-)

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat is de snelste manier om aan PVE gear te komen? Mijn Priest is 512 ilvl maar in PVP. Heroics heal ik echt te makkelijk en wil 467 gear niet inruilen voor 522 of 496 gear.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Timeless is een optie om wat lagere gear te vervangen, maar je beste shot is LFR of Flexi. Flexi werkt het zelfde qua invites als normal raids, maar je hebt wel iets minder uitdaging. In elk geval zit de gear in flexi boven de 500. Je zult het wel nodig hebben in aanloop naar Warlords of Draenor. Van PvP zelf heb ik niet zoveel verstand, dus in PvP zou ik ook niet weten hoe je snel aan gear komt. In PvE echter moet je ook niet vergeten dat je nog veel JP krijgt en VP, dus je kunt na een weekje waarschijnlijk al 2 of 3 stukken gear kopen, afhankelijk van wat je nu nog aan points hebt. En in raids dropt het tegenwoordig ook automatisch in je inventory, als de game tenminste denkt dat je een stukje gear of extra gold verdiend. ;):+

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thnx. Timeless ISle dropt bijna niks meer voor mij. Ook de chest zijn alleen gevuld met coins. Dit komt denk ik omdat ik in het begin heel veel PVE gear heb gehad daar maar verkocht omdat ik toch PVP ging doen. Niet zo slim achteraf maar goed. Thnx voor de info, ga ermee aan de slag. Ben op mijn Priest nu een guild gejoined voor te raiden vandaar mijn vraag. Al een hele tijd geen PVE meer gedaan en ik moet minimaal 535 hebben om mee te mogen.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Een tip voor de timeless isle gear,
    De ongeopende(!) timeless items zijn Battle.net account bound, dus je kunt op andere chars ook alle chests op het eiland openen en de gear pieces versturen:thumbs:

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45

Is ie niet mooi? :D

Overigens (na lange tijd weer) mijn eigen guild begonnen. Mocht je interesse hebben in levelen/pvpen/pve'n op Outland Alliance, je bent hartstikke welkom. :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hoe vaak? :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ~30 kills oid.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat valt nog reuze mee. Hij is toch zeldzamer dan Raven Lord?

Raven Lord 150+ keer over moeten doen, maar Ashes doe ik niet zo vaak dat het echt meetelt.

Wat zijn trouwens de langstlopende grinds ever in de game voor een zeldzame mount, met en zonder dat die zeldzame mount gedropped is???

Deel Deze Pagina