[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    It's a conspiracy.... Ze willen weer een domme president die als puppet te sturen is. Gebeurt keer op keer

Sent from my C6603 using Tapatalk

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Meh:

Gerucht affaire Obama-Beyoncé snel ontkracht
    Vandaag om 16:59 door gjs, bvb

Verschillende media maakten vandaag gewag van geruchten over een affaire tussen de Amerikaanse president Barack Obama en popster Beyoncé. Het zou de bekende Franse paparazzo Pascal Rostain die het verhaal de wereld instuurde, maar die ontkent dat ondertussen.
    Het gerucht over de mogelijke affaire van Obama en Beyoncé zorgde maandagmiddag even voor opwinding. Volgens verschillende media had de Franse paparazzo Pascal Rostain aangekondigd dat de Washington Post morgen met het nieuws zou naar buiten komen.

Rostain heeft al heel wat primeurs op zijn naam staan. Zo onthulde hij al dat Albert van Monaco een zoon had en dat prinses Caroline een relatie had met tennisser Guillermo Vilas. Bovendien kwam hij met foto’s van Cécilia, toen nog echtgenote van Nicolas Sarkozy, met Richard Attias.

Er zijn de voorbije maanden wel vaker geruchten opgedoken over relatieproblemen in het Witte Huis. Maar in een reactie op de mediaberichten van vandaag ontkent Rostain dus dat hij gezegd heeft dat het nieuws over een affaire van de Amerikaanse president morgen zou bekendgemaakt worden. Volgens hem heeft hij alleen maar gezegd dat tal van Amerikaanse journalisten op het nieuws werken en dat het nieuws van dag op dag zou kunnen bekend worden.

Ondertussen heeft ook The Washington Post ontkend dat het morgen met nieuws over Obama en Beyoncé uitpakt.

Rostain: 'Er waren geruchten over Obama en Beyoncé'

Zaterdag had hij het in de Zwitserse krant Le Matin wel al over een affaire tussen Beyoncé en Obama. ‘Het valt op dat er een haar in de boter zit bij de Obama’s’, zei Rostain daar. ‘Ze houden meer afstand van elkaar en dat is niet zelden een signaal dat het niet goed gaat. Hetzelfde hebben we zien gebeuren bij François Hollande en Valérie Trierweiler. Er waren al geruchten over Beyoncé en Obama, maar geruchten moeten ook onderzocht worden. Marilyn Monroe en Monica Lewinsky, dat waren ook eerst geruchten...’

http://www.standaard.be/cnt/dmf2014...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

3. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jammer, geen Dead Presidents III van Jay-Z dus ;-)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie hem al in de nacht stiekem in zijn eentje weg sneaken uit het Witte Huis. :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Voor hetzelfde geld heeft Obama net even contact opgenomen met Washington Post en een klein verzoekje gedaan het niet te plaatsen...

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Illuminati vriend.

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    En anders de McDonald's groep. Dst zijn de echte moddafakkars.

9. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    OPEN YOUR EYES SHEEPLE!

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
  11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    watergate 2.0

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet of dit perse slecht is.

Pensioenfondsen beleggen sowieso hun tegoeden al.

Wat is er op tegen om deze tegoeden aan de EU uit te lenen tegen gunstige voorwaarden (hoge zekerheid, laag rendement), ik denk dat je daar niet meer risico loopt dan op de beurs

Ik verbaas me eerlijk gezegd erover dat dit nog niet gebeurt. Institutionele beleggers zijn toch de eerste partijen waar je als overheid zaken mee gaat doen in dit soort gevallen? ipv banken?

Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het onvrijwillig uit handen geven van het beheer van je spaartegoeden.... dat is toch geen vraag?

Mijn pensioen wordt, zoals afgesproken, gespaard in een gigafonds. En ja daar wordt wat mee belegd en ook de dekkingsgraad wordt niet altijd gehaald. Maar het feit blijft dat er een enorme pot met geld daar op de plank ligt zoals afgesproken. De EU wil nu dat dit geld gaat worden aangesproken om te gaan investeren (overigens niet alleen pensioenen). Daar heb je als burger met dit soort plannen geen inspraak meer in.

edit: overigens is de impact op opeisbare spaartegoeden nog vele malen groter. Hoe zou jij het vinden als je 200.000 op de bank hebt staan en dat een dergelijk plan wordt doorgezet?

Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    1. In het artikel staat toch echt explicitiet dat met wil onderzoeken wat de eventuele consequenties zouden zijn als banken dit mogen gaan investeren. Ik snap je blinde paniek niet helemaal aangezien er nog niks besloten is.

2. Pensioenfondsen zijn 's wereld grootste beleggers. Dus ook je angst tegen beleggen snap ik niet erg.

Het argument 'het is afgesproken' vind ik nogal een conservatieve dooddoener. Zo kom je nooit verder. Economie bestaat nu eenmaal uit reageren dus dan moet je zulke mogelijkheden nu eenmaal onderzoeken. Dankzij de crisis is het steeds lastiger voor bedrijven om te investeren. Dat geldt dus ook voor goede innovaties die het nu lastig hebben. Als dit zulke bedrijven helpt, draag ik dat een warm hart toe. Investeren is de key to success.

Vrij hypothetische vraag ;).
    Maar om hypothetisch antwoord te geven: zolang die 200.000 van mij blijft vind ik het helemaal prima.

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gemeenteraadsverkiezingen komen eraan:

8)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Zelfde niveau als dat tenenkrommende SP filmpje?

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Welke?

Deel Deze Pagina