Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    weet je wel waar ik het meestevan baal .
    dat de meeste squads allemaal remy's zijn . een zeldzaamheid dat ik een squad vind die echt teamplay doet en daar baal ik soms enorm van . kijk ik ben geen topper maar probeer altijd wel voor captures en ondersteuning te gaan maarja als je dan roepende in de woestijn bent lukt dat niet echt pffff

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig. Het is nu echt nog beroerd hier namelijk :+ Uurtje of drie gespeeld.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Mij interesseert KD ook niet echt! Ben meer dood gegaan dan kills. Sta op 0.51 kill rating Who cares. Ik speel voor het plezier en voor de glitchs en bugs.

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    De meeste mensen vinden het gemakkelijk om een hoog KD te halen in COD en moeilijk om een hoog KD te halen in BF. Ik werk toch andersom. De laatste COD game die ik speelde had ik een kd van hooguit 1.5. Ter vergelijking: In bf3 had ik een kd van 2.2, in bf4 zit ik continu rond de 3, in Halo: Reach hing ik altijd rond de 2.4 en in halo 4 ook.

In cod: Blops 1 had ik zelfs een kd van 0.98. Hoe kan dat verschil nou zo groot zijn:9

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is zijn 360 account. Speelt nu op de PS4. :)
    Ik zit nu op 2.7 ofzo. Eigenlijk gaat het standaard omhoog hoe langer de game uit is. Maar ja kijk er niet echt naar. Eigenlijk kunnen ze het beter weghalen. Zal de gameplay ten goede komen. :)

Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Die virtuele tegenstander ben ik! :)

:'-(

7. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Met je d-pad omhoog en omlaag drukken :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel meer als daar geen stat voor is zullen veel meer mensen de objectief spelen ipv van zich druk maken over hun K/D en net niet die stap op de vlag zetten.

9. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind K/D juist enorm belangrijk in gamemodi als CQ en Domination. Veel mensen hebben de misvatting dat het capture gebied inrushen en een kut KD hebben gelijk staat aan PTFO. Dat is naar mijn mening en misschien wel omdat ik een Halo achtergrond heb gewoon hersenloos spelen. Je moet eerst slayen en dan cappen. Meteen naar het capture gebied is nutteloos, eerst globaal de randen afspeuren om tegenstanders te vinden en de situatie goed tot je te nemen en dan in actie komen. Een hoog KD (ICM met een hoog SPM) betekend ook dat je lang in leven bent gebleven en dat je dus een lange tijd een bijdrage hebt geleverd aan het capturen van punten zonder dat je veel tickets aan de tegenstander hebt gegeven. In battlefield is het dan weer wel zo dat er enorm veel vehicle/sniper hoertjes in de game zitten die alleen maar van afstand alles afschieten en alsnog een hoog SPM hebben. Dan verpest je IMO de game voor de rest van het veld, zeker als tank.

Wat dat betreft had ik graag met je gespeeld Hybrid. Nu speel ik continu met een 2 andere goeie spelers (niet om mezelf op de borst te kloppen, maar ik vind mezelf een bovengemiddelde speler) maar in CQ is 3 toch net iets te weinig om echt te kunnen domineren wanneer de rest van je team er niks van kan.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kijk niet naar m'n K/D

en de SPM word door alle dubbel XP's zo verneukt dat ik daar ook weinig meer mee kan

en de W/L word met 64 man nogal meer beinvloed dan met 32 man door hoe je team verder performed (los van alle halve potjes die je joined wat vaak geen win is want aan de winnende kant quitten niet zo vaak mensen)

Dus ik weet eerlijk gezegd niet zo goed meer naar welke stat ik nu moet kijken :+

in BF3 deed ik alles op W/L, SPM en Objectives per minute maar nu..

ik kan er niks meer mee dus ik kijk er ook niet meer zo naar, kijk gewoon per ronde of ik vond dat ik goed bezig was of niet :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1 van de weinige dingen waar BF4 wel beter in is dan 3 is dat je veeeeeeeeeel minder spawn traps ziet

Op lockers natuurlijk wel eens maar op de andere mappen is het echt zeldzaam

dus krijg je veel minder gebaserape dus als een team echt met grote verschillen verliest zijn ze gewoon lui geweest

edit:// 1 van de dingen die daar volgens mij erg bij heeft geholpen is het in de lucht spawnen van de jets

die bieden dus altijd een uitweg als een team klem zit, terwijl ze in bf3 vaak al door het dominerende team gesloopt werden voordat ze van de grond waren

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat vind ik ook wel leuk. Gister nog zo potje. We verloren maar het was wel gewoon spannend en op het einde had wel het gevoel dat ik er alles aan gedaan had. Tegenstander speelde gewoon net iets beter en meer als team. Dus tsja terechte overwinning dan.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/432513384784224768/174263791/

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    @0:54 mijn clip. :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah valt wel mee. Zit best weinig in de tank in BF4 en dit was een van de betere potjes. In BF3 was ik veel meer een tanker. Vond het toen ook leuker. Tanken in BF4 is aardig "kapot" met al die MBT LAW rockets die dwars door je countermeasures heen gaan.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Dat was toch gefixt?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee nog niet. Zat nog niet in de laatste patch. Komt in de volgende.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tanks zijn in BF4 meer dan ooit rijdende doodskisten

als je geen HE shell hebt leg je het af tegen andere voertuigen en als je wel HE shells hebt ben je weer enorm kwetsbaar tegen infanterie

een gunner is echt een must, dat was in BF3 niet zo

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En Proximity kan je ook niet meer kiezen als tanker.

19. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind de infantry combat ook wat minder geworden binnen conquest in BF4. De wapens zijn echt veel te accuraat geworden. Iedereen loopt tegenwoordig met een AK5C rond. Die dingen zijn echt veel te goed.

20. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind de infantry combat ook wat minder geworden binnen conquest in BF4. De wapens zijn echt veel te accuraat geworden. Iedereen loopt tegenwoordig met een AK5C rond. Die dingen zijn echt veel te goed.

En over dat domineren heb je gelijk: dat vind ik alleen leuk wanneer je het vorige potje nog verloor van hetzelfde team of wanneer er alleen maar irritante spelers (dmr's, veel snipers, bush wookies, tank spawn campers, etc.) bij de tegenstander in het team zitten. Sinds ik CQ speel kijk ik echter niet zoveel meer naar winnen/verliezen. Ik speel gewoon de objective en dan zie ik wel, je kan er toch weinig aan doen wanneer je +- 15 a 20 zwijntjes in je team hebt8)

Deel Deze Pagina