Ik vind K/D juist enorm belangrijk in gamemodi als CQ en Domination. Veel mensen hebben de misvatting dat het capture gebied inrushen en een kut KD hebben gelijk staat aan PTFO. Dat is naar mijn mening en misschien wel omdat ik een Halo achtergrond heb gewoon hersenloos spelen. Je moet eerst slayen en dan cappen. Meteen naar het capture gebied is nutteloos, eerst globaal de randen afspeuren om tegenstanders te vinden en de situatie goed tot je te nemen en dan in actie komen. Een hoog KD (ICM met een hoog SPM) betekend ook dat je lang in leven bent gebleven en dat je dus een lange tijd een bijdrage hebt geleverd aan het capturen van punten zonder dat je veel tickets aan de tegenstander hebt gegeven. In battlefield is het dan weer wel zo dat er enorm veel vehicle/sniper hoertjes in de game zitten die alleen maar van afstand alles afschieten en alsnog een hoog SPM hebben. Dan verpest je IMO de game voor de rest van het veld, zeker als tank.
Wat dat betreft had ik graag met je gespeeld Hybrid. Nu speel ik continu met een 2 andere goeie spelers (niet om mezelf op de borst te kloppen, maar ik vind mezelf een bovengemiddelde speler) maar in CQ is 3 toch net iets te weinig om echt te kunnen domineren wanneer de rest van je team er niks van kan.
Laatst bewerkt: 10 feb 2014