De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jij was degene die Vlaar met Veltman ging vergelijken, goochem. En dat Vlaar voorlopig beter stand houdt in de PL dan Veltman in de Eredivisie wil nog niet zeggen dat Vlaar geen ontiegelijke kneus is.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je mag altijd je mening geven en zelfs over Vlaar :)
    Sorry moet nog altijd lachen dat zo een speler in het Nederlands elftal speelt.

Laatst bewerkt: 20 feb 2014
  3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent ook een ontiegelijke kneus, maar wij laten jou ook gewoon op xboxworld zitten. Dus Vlaar gaat gewoon mee naar het WK of je het nou wilt of niet, goochem. :emo:

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat zegt Nera toch zelf ook? :+

Ik zal als Ajacied niet onder stoelen of banken steken dat ik fan ben van Veltman. Die gozer heeft zoveel talent. Ik vind dat hij sowieso mee moet naar het WK. Niet omdat de alternatieven armoedig zijn, maar omdat dat voor zijn loopbaan en ontwikkeling heel goed zou zijn. Dat geldt ook voor Rekik. De Boer is niet voor niets een enorme fan van Veltman en laat FdB nu net een trainer zijn met oog voor talenten.

Over 4 jaar moet het gewoon Veltman - Rekik zijn achterin.

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig. Maar het WK is geen liefdadigheidshow. Ik kan mij best indenken dat Veltman er over 4 jaar staat, maar nu is het gewoon te licht in mijn ogen. Ik zie liever ook Kongolo meegaan, goed voor z'n ervaring enz. Maar dat is puur uit het oog van de supporter gezien. 8)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is dat je die laatste zin er bij zet 8)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Qua type is Veltman toch ook goed in de duels? Men zat (volgensmij in dit topic) de hele tijd de spitsen van Colombia te vrezen maar hij heeft het toen echt uitstekend gedaan. Sowieso was hij in die periode defensief én opbouwend geweldig.

Het is nu alleen de vraag of die periode boven zijn kunnen was of dat deze periode onder zijn kunnen is. Daarom is het nog een groot risico om hem mee te nemen naar het WK. Maar ja, alternatieven zijn er niet.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee wilde ik aangeven dat de tijd van ervaring op doen niet op het WK is, maar dat daar gewoon het beste moet staan.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Lijkt me niet heel handig om 1 van de kostbare selectie plekken op te offeren aan een speler omdat het zo lekker voor z'n ontwikkeling zou zijn. Kun je beter een ervaren man meenemen. Oefenen doen we zat.

Belangrijker nieuws: De Kromme 70 vandaag :b:

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Een simpele vraag; wat is het beste volgens jou?

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Los daarvan vind ik dat hij die plek meer verdiend dan een Bruma of De Vrij. Maar goed, dat is mijn mening. ;) En al helemaal meer dan Heitinga. Die mag dan wel ervaren zijn, maar heeft 0 wedstrijden gespeeld. Die zou dan het enige ervaren alternatief zijn in mijn ogen.

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja omdat je voor Ajax bent.:)

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Feit is dat er gewoon niet zoveel goede verdedigers rondlopen in Nederland.
    Vlaar zal absoluut wel meegaan (ookal is dit ook al matig) dan denk ik dat de Vrij en Indi ook voor de plek mee zullen gaan maar om dan nog een ervaren speler mee te nemen gewoon voor de ervaring? wie dan? Mathijssen? :lol:

Veltman
    Rekik
    Bruma maken denk ik allemaal even veel kans.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben eigenlijk wel benieuw naar Veltman - Van Dijk als centraal duo.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Zo makkelijk weer dit... :emo:

Vind Van Dijk ook een baas overigens. :)

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je laat je weer lekker kennen. Maarja, kritiek hebben op een Feyenoorder hè, dan worden ze stekelig.

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Die is dan vroeg dement geworden :eek: Heb zelden een mens consequent zoveel onzin horen verkondigen :+ Wel een mooie vent overigens.

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vind dat zo een zure man echt, vroeger zei die nog wel wel grappigs maar tegenwoordig...|:-

Die columns van hem... eigenlijk gewoon treurig.

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet makkelijk, is toch zo? :+ Jij gunt het Veltman ik zou het een Feyenoorder gunnen niks mis mee?

@Nerazeurnie Sorry goochem.

Deel Deze Pagina